Citat:
Ursprungligen postat av
morphing
Nu hittar du på saker, har inte sagt att pedofiler är mer benägna att ha en ful mustasch. Jag tycker bara att han har en ful mustasch och hans utseende ger mig dåliga vibbar. Självklart är det lika hemskt oavsett vilket barn som blir utsatt för något sådant. Har inga källor på det men i mina öron låter det som en liten pojke som blir våldtagen i stjärten kommer må sämre av det i framtiden än en flicka som blir utsatt för övergrepp. Det är dock ren spekulation och hör inte hemma i det här samtalsämnet.
OnT Ingen som vet nåt mer?
Jag har inte hittat på nånting. Jag frågade vad du menade var misstänkt med hans mustasch. Du skrev inte att den var ful, bara att vi skulle "enas om att han ser väldigt misstänkt ut i sin mustasch". Eftersom jag inte förstod vad du menade så frågade jag, och föreslog att du kanske menade att han hade nån sorts (för mig okänd) "typisk sexbrottsmustasch". Annars kan jag inte förstå varför en mustasch skulle vara misstänkt över huvud taget.
Det andra kan vi släppa som sagt, vi vet ju inte om det var nån anal våldtäkt av en tjej eller pojke över huvud taget.
Håller med dig om att det vore förjävligt om fel person hängs ut i tråden. Kanske
williambooth kan komma med mer info.