2014-11-18, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SituationStockholm
Ja, det var klurigt, den drog antingen nedåt eller åt uppåt, men jag lyckades till slut, men nu som sagt så sitter den där utan en låsfjäder...

Hehe joo känner igen detta....

Sen när man väll fått på plats den så tänker man att detta inte var så svårt...

Så den sitter helt utan låsfjädrar? eller? Det går inte att fiska upp den med en magnetisktång? Alltså en sån stav med magnet , dock så fiskar man väll tag i alla andra metaller..
Citera
2014-11-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
-26? Bor du i Sverige?

Japp -26 Celsius.

Nu är det dock mildare. -14,1 Celsius.

Ja i Sverige. Och Jag överdriver inte med temperaturen som många verkar göra utan detta är sant.
Citera
2014-11-18, 21:00
Medlem
SituationStockholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nejdetbliringet
Hehe joo känner igen detta....

Sen när man väll fått på plats den så tänker man att detta inte var så svårt...

Så den sitter helt utan låsfjädrar? eller? Det går inte att fiska upp den med en magnetisktång? Alltså en sån stav med magnet , dock så fiskar man väll tag i alla andra metaller..

Ja utan låsfjädern har den hemma nu.Men lampan sitter fast ändå.
Citera
2014-11-21, 22:02
Medlem
Har du xenon?
Citera
2015-12-26, 18:57
Medlem
utan.att.stannas avatar
Skulle byta på en s40 2007 idag.... Halogen. Ett helvete få sakerna på plats genom det lilla hålet. Dessutom var jag tvungen flytta på bilen efter att bakstycket var flyttat, vilket ledde till stor mängd imma på glaset. Sedan tappade jag ena fjädern till locket bakom lampan och kan ej hitta den. Får köpa en ny. Farligt med imma? Kan man köra ett tag ned en fjäder eller blir det massa vätska där inne?
Citera
2015-12-27, 12:27
Medlem
utan.att.stannas avatar
Ops... S40, det finns en spärr man drar upp som gör att man kan dra ut hela lamphuset utifrån... Sen är det hur enkelt som helst hehe
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in