Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2014-11-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Nej jag sa inte att man måste vara på Sture p för en öl över 40. Citera mig gärna istället för att sätta ord i min mun. Men det är väll svårt när man bara snackar en massa skit.

Det jag sa, om du går tillbaks och läser istället för att vräka ur dig dynga var att ölen knappt kostar så mycket på Sture p som det gjorde i hans exempel.

Därav drog jag även till med " sluta gå på Sture-p ställen då".

Jag undrar snarare om du nånsin varit på krogen du då har en trettonårings attityd.

Bara för att du har problem att tolka vad andra skriver behöver du inte vara otrevlig.

Roligt att du säger det, då du var den första som skulle vara sarkastisk på bekostnad av den som skrev tidigare i tråden och facepalma åt personen ifråga. Du kan ju speak for yourself angående otrevlighet.

Som sagt, öl kostar mycket ute på uteställen, finns inget att diskutera.
Citera
2014-11-14, 00:08
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icnivad
Roligt att du säger det, då du var den första som skulle vara sarkastisk på bekostnad av den som skrev tidigare i tråden och facepalma åt personen ifråga. Du kan ju speak for yourself angående otrevlighet.

Som sagt, öl kostar mycket ute på uteställen, finns inget att diskutera.

Skulle inte du visa vart jag påstod det du sa? Du är väll inte en lögnare?

Allt du sagt hittills har varit ren skit och nu säger du att det inte ens finns något att diskutera.

Vad ville du ens? Säga att man inte kan prata 33cl trotts att det på många ställen är det enda som säljs?

Enda som förtjänar en facepalm är du.
Citera
2014-11-14, 00:24
Medlem
För att vakterna tror att dom är något och alla är portade.
Citera
2014-11-14, 01:23
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
För att vakterna tror att dom är något och alla är portade.

Har aldrig hört att någon blivit portad någonsin i min umgängeskrets så jag tror snarare att det är herrns sällskap eller till och med herrn själv det är fel på.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in