• 1
  • 2
2014-11-14, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Förr om åren var litteraturforumet väldigt mycket mera aktivt och det blomstrade med intressanta, spännande och givande trådar som man satt och diskuterade i, men mången medlemmar har lämnat forumet sedan dess och är väl typ bara jag och ett par till som finns kvar som relikar av den gamla tiden. Sen håller jag med dig om att det är mycket snack om King, speciellt ifrån en viss medlem, men går ju inte att blunda för diskussionerna då han är den mest lästa författaren i modern tid.

Önskar att flera medlemmar skulle tillkomma till forumet, men kanske är så att dagens ungdomar som söker sig till forumet inte alls läser i lika stor utsträckning som vi äldre, det finns ju som bekant fler forum som kanske lockar!
Jag håller med och hoppas verkligen att Eremiten hittar tillbaks.
Citera
2014-11-14, 21:52
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag håller med och hoppas verkligen att Eremiten hittar tillbaks.

Medhåll och även Ezzelino är väldigt saknad från min sida!
Citera
2014-11-14, 22:45
Medlem
Citat:
Medhåll och även Ezzelino är väldigt saknad från min sida!
Ja det e trist att han bara håller till i sport. Den mannen behövs och kan mästra i alla forum.
Citera
2014-11-22, 19:54
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Det subforumet är verkligen ett av Flashbacks skithål, som heter duga...

Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Det hade kunnat bli hur bra som helst egentligen men så blev det dessvärre inte riktigt. Jag är övertygad om att vi har riktiga talanger här inne som skulle kunna skriva riktigt bra noveller och dylikt, men vi får nöja oss med att läsa dessas diskussioner om författare jag inte orkar ta mig tiden att läsa.

Nja, det finns vissa guldkorn, men de är "few and far between". Tyvärr verkar det mest vara folk som postar sådant de svängt ihop på trettio sekunder, och dessutom applåderar de varandra utan like. De skribenter jag uppskattat i nämnda delforum verkar ha lämnat skeppet, eller så är det bara så att de inte postar längre.

Roligt dock, att Flashback får det erkännande det förtjänar. Annars är det alltid så att man hör att "FB är minsann internets rövhål", osv. Jag förstår inte hur man kan missa alla fantastiska samtal, diskussioner och användare och bara så ensidigt fokusera på den lilla procentenhet som är extrem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in