Det står 3-3 mellan Berlin och Hamburg, jag tycker synd om den personen som kommer få sparras med mig imorgon på min thai-boxnings träning om Berlin förlorar, jag kommer sparka sönder den stackars saten av ren ilska, mina bet har inte gått vägen den sista tiden.
Helvetes jävla horunge!!!!!!!!!!!! Drog något tips härifrån att Polen skulle vinna då de var sjukt starka hemma osv. Nu ligger de under med 0-2 i halvtid. Har en hel jävla kupong på 1000 kr som ligger och väntar på att Polen ska vinna. Helvete, varför ska jag alltid ha så otur?!
Helvetes jävla horunge!!!!!!!!!!!! Drog något tips härifrån att Polen skulle vinna då de var sjukt starka hemma osv. Nu ligger de under med 0-2 i halvtid. Har en hel jävla kupong på 1000 kr som ligger och väntar på att Polen ska vinna. Helvete, varför ska jag alltid ha så otur?!
Helt ärligt, jag förstår inte varför många har spelat Polen, Usa är ju inte så dåliga som många verkar trott!
Hoppas det vänder, det är trots allt fotboll och allt kan hända.
sitter och slötittar lite på den. Det verkar som att det är Polen som har boll och håller i taktpinnen.
Men USA kontrar och är väldigt farliga när dom kommer.