2008-03-26, 12:44
Medlem
Kommandos avatar
Dagen säkra

Brasilien
Holland
Bulgarien
Slovakien
Rumänien
2008-03-26, 13:42
Bannlyst
Det finns inga säkra matcher i fotboll, och framför allt inte i TRÄNINGSLANDSKAMPER. Ger rådet att inte spela ivkäll.
2008-03-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Det finns inga säkra matcher i fotboll, och framför allt inte i TRÄNINGSLANDSKAMPER. Ger rådet att inte spela ivkäll.

Haha, håller med! Hur kan någon skriva "Dagens säkra" på träningsmatcher?

Antar att folk kommer betta på "namnen" ikväll, dvs Holland, Brasilien, Rumänien etc.

Själv håller man sig långt borta som möjligt, men hur som helst lär väl bli ett jävla gnäll här i tråden sen hur "Världslagen inte vinner på hemmaplanen", kan se det framför mig.

T-R-Ä-N-I-N-G-S .. MATCH. = (BETYDER) Man testar olika varianter av spelupplägg, testar spelare, prövar diverse taktiker. Tro inte att lagen kommer gå in och försöka krossa.
2008-03-26, 14:19
Medlem
Alltså har spelbolagen helt flippat ur nu, Nordicbet erbjuder 4.05 på Timrå som jag själv anser har stor chans att köra över HV ännu en gång. Förra matchen åkte timrå rakt igenom HVs försvar som att de stod helt still samt lyckades alltid få klara skott på mål som sedan resulterade i mål efter mål. Spelas helt klart, samt en 1 på Brasilien som är ett mycke mer samspelt lag än vad Sverige är. Samt att Sverige kommer starta med att prova ut flera nya spelar som kommer resultera i ett snabbt ledningsmål av Brasilien.
2008-03-26, 14:36
Medlem
Glazehs avatar
man skulle tro att träningsmatcher kan sluta hur som hälst, men favoriterna brukar vinna oftast, skulle inte förvåna mig om nästan alla favoriter vinner ikväll
2008-03-26, 15:27
Medlem
tomte_nissens avatar
Brasilien-Sverige, 1 @ 1.61
Bulgarien-Finland, X2 @ 1.97
Totalt odds [dubbel] = 3.17

Kortfattad förklaring:
Brasilien är trots allt favorit, och borde vinna.
Bulgarien är favorit, men faktumet att det är träningsmatch talar nog för Finland, eller X.

HV71-Timrå, 1 @ 1.80
Linköping-Färjestad, 1 @ 1.90
Totalt odds [dubbel] = 3.42

Orkar inte förklara mer än så
2008-03-26, 15:35
Medlem
Indianpundares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glazeh
man skulle tro att träningsmatcher kan sluta hur som hälst, men favoriterna brukar vinna oftast, skulle inte förvåna mig om nästan alla favoriter vinner ikväll

Förhoppningsvis så blir de så , ser att du har fotot från min fest som avatar
2008-03-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idkfa
Haha, håller med! Hur kan någon skriva "Dagens säkra" på träningsmatcher?

Antar att folk kommer betta på "namnen" ikväll, dvs Holland, Brasilien, Rumänien etc.

Själv håller man sig långt borta som möjligt, men hur som helst lär väl bli ett jävla gnäll här i tråden sen hur "Världslagen inte vinner på hemmaplanen", kan se det framför mig.

T-R-Ä-N-I-N-G-S .. MATCH. = (BETYDER) Man testar olika varianter av spelupplägg, testar spelare, prövar diverse taktiker. Tro inte att lagen kommer gå in och försöka krossa.

Ta det lugnt mr Poker.

Brasilien har vunnit 11 av sina 15 senaste träningsmatcher. I många av dessa matcher har de krossat motståndaren. Sverige däremot brukar spela bedrövligt i dessa matcher. Det låter mycket troligare att det är Sverige som testar olika varianter av spelupplägg, testar spelare och prövar diverse taktiker.
2008-03-26, 16:06
Medlem
sverige vinner ikväll, Lika så timrå!!! det är mina S ikväll
2008-03-26, 16:09
Medlem
giggitys avatar
HV 71 - Timrå
Linköping - Färjestad
Brasilien - Sverige

Odds: 5,15
2008-03-26, 16:09
Bannlyst