2008-03-22, 18:43
Medlem
Rackarns, trodde West Ham skulle kunna överraska mot Everton idag, så lirade kryss. Aja, en timme kvar av matchen.

Annars kändes ju 0-0 mellan Bolton och City som ett givet spel, den satt riktigt fint den.
2008-03-22, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whitebläd
många kmr torska på den matchen, så jävla osäker.

Osäker? Sunderland har inte gjort ett bortamål på två år. Villa är dessutom starka hemma, ligger bra till i tabellen och hade inga skador på nyckelspelare.. Skulle varit en solklar vinst, men sånt här händer bara mig. Min räddning är att Auxerre vinner.
2008-03-22, 19:03
Medlem
bronsfisks avatar
Fortfarande inget tips/funderingar för Inter-juventus??
2008-03-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bronsfisk

X2 .
2008-03-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen
X2 .

Då säger jag 1:a
2008-03-22, 19:21
Medlem
Whitebläds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Osäker? Sunderland har inte gjort ett bortamål på två år. Villa är dessutom starka hemma, ligger bra till i tabellen och hade inga skador på nyckelspelare.. Skulle varit en solklar vinst, men sånt här händer bara mig. Min räddning är att Auxerre vinner.

vännen, allt du säger stämmer till 100, men va hände?
Men iaf, jag gick efter min magkänsla, tyckte den va absolut osäker.:P tur att jag skippa den.
2008-03-22, 19:30
Medlem
300 kr på juve ikväll!
2008-03-22, 19:33
Medlem
Don Jovanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bronsfisk

Absolut en bra etta i mina ögon. Detsamma gäller sevilla.

Morgondagen är mycket intressant.

Man U - Liverpool: 1
Racing s - recreativo: 1
Atl. Bilbao - Getafe: 2

sammanlagt odds 10.32 (SvSp)

Getafe är ett av la ligas formstarkaste lag i nuläget och dessutom utan
någon som helst press på sig. tvåan imorgon mot baskerna till odset 3.10
vågas friskt
2008-03-22, 19:40
Medlem
Whitebläds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Jovano
Absolut en bra etta i mina ögon. Detsamma gäller sevilla.

Morgondagen är mycket intressant.

Man U - Liverpool: 1
Racing s - recreativo: 1
Atl. Bilbao - Getafe: 2

sammanlagt odds 10.32 (SvSp)

Getafe är ett av la ligas formstarkaste lag i nuläget och dessutom utan
någon som helst press på sig. tvåan imorgon mot baskerna till odset 3.10
vågas friskt

tveksamt på at.bilbao - getafe, kanske pga getafe e borta laget så förlorar de, oavsett fromen.
Man u, verkar vara en kryss match, liverpool har en stor mål görare, torres, med gerrard som är på bra form kan de vara farliga även borta plan, men man u e grymma hemma och kanske kniper 3 poäng
2008-03-22, 19:41
Medlem
Någon som ser Everto - West ham? Hur ser det ut för Evertons del? Vilket lag skapar mest osv?
2008-03-22, 19:43
Medlem
Spel 56

FC Internazionale - Juventus FC

Spelalternativ: 1 (Vinst för FC Internazionale)
Odds: 2.08 (1,95+ spelvärt!)
Insats: 106 kr

Kommentar: Två lag i mindre bra form gör upp i Derby d'Italia. Inter, som får vänta på sitt erkännande i Europa, har haft en ganska behaglig resa genom ligan och leder med 7 poäng inför denna omgång. Matchen handlar inte enbart om att punktera ligan utan även om att få det slutgiltiga erkännandet i Italien. Av laget som spelade Serie B förra säsongen. Av laget som har sin absolut största fiende i kvällens motståndare.

Vad talar då för Inter? Framförallt så är Vieira tillbaka efter skada och har matchats in. Vieira är i mina ögon en av världens absolut bästa defensiva mittfältare. Jag har inte mycket till övers hans destruktiva spelstil, men han är otroligt skicklig i det han gör. Tillsammans med Cambiasso kommer de vinna innermittfältet där Sissoko och Camoranesi skall försvara Bianconeri. På kanterna kompletterar man med Nedved och Salihamidzic, två män som sett sina bäst-före-datum passerat. Ranieri håller inte med mig och anser att de fortfarande är utsökta. Mittfältet håller jag som huvudanledning till att Inter vinner.

Jag har tidigare kritiserat Ibrahimovic för hans facit i de stora matcherna och det står jag fast vid. Man bör betänka att detta facit är betydligt bättre i Italien än i Europa. Samtidigt skall vi inte förlglömma hans, och hela Inters, vinnarskalle i ligan. Jag tror på ligamaskinen Inter!

Inters hemmafacit i ligan (V-O-F): 13-2-0
Juventus bortafacit i ligan (V-O-F): 6-6-2
2008-03-22, 19:46
Medlem
SÅ JÄVLA TYPISKT! 1-1 såklart, allt går åt helvete idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in