Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
För det första så borde du kanske fatta att jag var sarkastisk. Hade Pompey gjort sju mål varenda match så hade de varit oslagbara. När du ändå passar på att göra bort dig så kan man ju fråga sig hur du får Reading till seriens sämsta lag. Förklaring, tack.
Jo, vem som helst förstår väl att de hade varit oslagbara om de hade gjort sju mål i varje match, det är inget du behöver se dig duktig över.
Och göra bort mig?

Hoho. Varför försöker du göra dig lustig? Det är väl ingen hemlighet att Reading är ett utav seriens sämsta lag? De har ju haft jätteproblem i ligan och är långt ifrån säkra till att klara sig kvar, ligger och balanserar på strecket. Observera till det att jag skrev KANSKE seriens sämsta lag.
Du kanske har sett matcher med dem i år? Hm, nej, förmodligen inte, då hade du väl inte ställt idiotfrågan från början. De har gjort det bra i år som nykomlingar, men att göra något bra har inget med ligan i övrigt att göra. De balanserar på strecket och har gjort det sen första omgången. Bara genom det kan man väl lista ut en hel del utan att ha sett en match?
Varför sådana fadäser till frågor? Haft en dålig dag? Backat förstår jag?
Älskar när folk taggar till så, varför liksom?

"När du ändå passar på att göra bort dig" Hoho.