2008-03-22, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zorlaco
Lugnt?

Så du ser ett resultat mot reading där de gör 7 mål som relevant i en match borta mot tottenham? Jaha, jo. Det händer ju många gånger att ett lag gör 7 mål. Och dessutom gjorde de det mot ett utav seriens absolut sämsta lag. Förmodligen det sämsta.

Jag har mycket svårt att se hur Portsmouth ska kunna slå tottenham borta.

Jag slänger in lite tips imorn.

Plus 600 idag iaf. Gott!

För det första så borde du kanske fatta att jag var sarkastisk. Hade Pompey gjort sju mål varenda match så hade de varit oslagbara. När du ändå passar på att göra bort dig så kan man ju fråga sig hur du får Reading till seriens sämsta lag. Förklaring, tack.
2008-03-22, 02:31
Medlem
Boones avatar
Devils spelar bra, men får ingen utdelning. 2-1 fördel Islanders.
2008-03-22, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
För det första så borde du kanske fatta att jag var sarkastisk. Hade Pompey gjort sju mål varenda match så hade de varit oslagbara. När du ändå passar på att göra bort dig så kan man ju fråga sig hur du får Reading till seriens sämsta lag. Förklaring, tack.

Jo, vem som helst förstår väl att de hade varit oslagbara om de hade gjort sju mål i varje match, det är inget du behöver se dig duktig över.

Och göra bort mig? Hoho. Varför försöker du göra dig lustig? Det är väl ingen hemlighet att Reading är ett utav seriens sämsta lag? De har ju haft jätteproblem i ligan och är långt ifrån säkra till att klara sig kvar, ligger och balanserar på strecket. Observera till det att jag skrev KANSKE seriens sämsta lag.

Du kanske har sett matcher med dem i år? Hm, nej, förmodligen inte, då hade du väl inte ställt idiotfrågan från början. De har gjort det bra i år som nykomlingar, men att göra något bra har inget med ligan i övrigt att göra. De balanserar på strecket och har gjort det sen första omgången. Bara genom det kan man väl lista ut en hel del utan att ha sett en match?

Varför sådana fadäser till frågor? Haft en dålig dag? Backat förstår jag?
Älskar när folk taggar till så, varför liksom? "När du ändå passar på att göra bort dig" Hoho.
2008-03-22, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zorlaco
Jo, vem som helst förstår väl att de hade varit oslagbara om de hade gjort sju mål i varje match, det är inget du behöver se dig duktig över.

Och göra bort mig? Hoho. Varför försöker du göra dig lustig? Det är väl ingen hemlighet att Reading är ett utav seriens sämsta lag? De har ju haft jätteproblem i ligan och är långt ifrån säkra till att klara sig kvar, ligger och balanserar på strecket. Observera till det att jag skrev KANSKE seriens sämsta lag.

Du kanske har sett matcher med dem i år? Hm, nej, förmodligen inte, då hade du väl inte ställt idiotfrågan från början. De har gjort det bra i år som nykomlingar, men att göra något bra har inget med ligan i övrigt att göra. De balanserar på strecket och har gjort det sen första omgången. Bara genom det kan man väl lista ut en hel del utan att ha sett en match?

Varför sådana fadäser till frågor? Haft en dålig dag? Backat förstår jag?

Varför taggar du till så? "När du ändå passar på att göra bort dig" Hoho.

Ganska kul att du gör bort dig gång på gång. Du vräker ur dig att jag inte har sett tillräckligt många matcher, sen har du inte ens koll på laget själv. Du säger att Reading är nykomlingar, vem fan försöker du lura? Fan jag bara garvar åt din inkompetens. Sen skrev du att Reading var ligans sämsta lag, vilket är så felaktigt som det bara kan bli. Derby är överlägset sämst.
2008-03-22, 02:43
Medlem
modsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solarstorm
snabb huvudräkning 405

Njae, 790 snarare.
2008-03-22, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Ganska kul att du gör bort dig gång på gång. Du vräker ur dig att jag inte har sett tillräckligt många matcher, sen har du inte ens koll på laget själv. Du säger att Reading är nykomlingar, vem fan försöker du lura? Fan jag bara garvar åt din inkompetens. Sen skrev du att Reading var ligans sämsta lag, vilket är så felaktigt som det bara kan bli. Derby är överlägset sämst.

Nykomlingar sen förra säsongen. Skillnaden är gigantisk, eller hur?

Inkompetens? Och jag garvar åt ditt extremt underhållande beteende.
"Gör bort dig gång på gång" Haha. Det är verkligen underhållande att höra sådant i ett forum på nätet. Att man ens pallar att skriva det? Tror du att man tar illa vid sig, eller vad är tanken?
Derby är ligans sämsta lag JA. Men hänger du inte med på vad jag skriver. Kan du inte läsa mellan raderna? KANSKE ligans sämsta lag. Vad är det du inte förstår?
Och vadå inte koll på laget? Vad är det du har för koll på Reading och hur många matcher du Egentligen sett? Du svarar ju inte på en enda av mina frågor, utan bara påstår att man gör bort sig, som bara är så kul Om man ens Orkar skriva sådant i ett forum på nätet så undrar man ju vad man har för stake på riktigt? Vad är tanken liksom?
2008-03-22, 02:47
Medlem
modsans avatar
När ska sandlådedebatten sluta? Det är en tipstråd, och konstruktiv kritik kan väl ges med lite finess Kenta? Herregud. Vi spelare ska hålla ihop och hjälpa varandra, det behövs.
2008-03-22, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modsan
När ska sandlådedebatten sluta? Det är en tipstråd, och konstruktiv kritik kan väl ges med lite finess Kenta? Herregud. Vi spelare ska hålla ihop och hjälpa varandra, det behövs.

Jo, jag började skriva min tanke kring Tottenham - Ports.
Dessutom med glimten i ögat.
Och vad får man tillbaka? Haha.
Några gnällkommentarer från någon som verkar ha backat tusentals kronor hela veckan, sur som satan, och där det enda killen kan säga är att man gör bort sig. För jävla roligt måste jag säga.

Finess var ett grymt ord förresten. Det är något Kenta aldrig har hört talas om kan jag gissa.
Senast redigerad av zorlaco 2008-03-22 kl. 02:53.
2008-03-22, 03:40
Medlem
Mezmerizes avatar
Dagens mixen

Spelar en liten slant på mixen idag också

Tottenham - Portsmouth , Över 3 mål

Detta blir nog en målrik match tottenham har ett vasst anfallspel samtidigt som de kan släppa till mycket bakåt,
Snittar Ganska många mål hemma också som det nämdes tidigare i tråden, Pompey inte heller helt ofarliga framåt.
Bör nog bli över tre mål

Leicester - Hull , över 2 mål

Båda lagen har hyfsat bra form tror nog de blir minst tre mål i matchen,
Hull kan producera mycket framåt som de visade i förförra omgången när de satte hela 5 baljor hemma mot southampton.Tror att de utan problem blir över 2 mål i denna match. Troliga resultat 2 -1, 1 -2, 2 -2 ,2 - 3.

Roma - Empoli , Över 3 mål

Intressant Fajt , Ett av seriens målgladaste lag möter det målsnålaste laget i
ligan. Empoli ligger sist i ligan och kämpar desperat för nytt kontrakt medan Roma jagar ligaledarna inter. Jag tror detta kan bli en målrik fajt där Roma kommer försöka döda matchen snabbt för att sedan spela ut Empoli.

Spelbolag SvS
Mixen Trippel Över/under
Odds 12.42
Insats 30 kr
Potentiell vinst: 373 kr
2008-03-22, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cami111
Naggits, det var mitt första inlägg. Efter det kom jag på att det kanske är intressantare att se hur man resonerar. Det där därför mitt nästa inlägg som jag posta nu såg lite annorlunda ut. Men det kvittar väl.. Får väl gå tillbaka i skuggan och se vad ni andra skriver så man inte får mer skit

Du behöver inte gömma dig i skuggan, men tillrättavisa inte oss andra när du sitter i skiten själv. Det var inte meningen och vara otrevlig, hade en kuk dag igår.

Trevligt helg.
2008-03-22, 10:03
Medlem
snillet_1s avatar
Idag spelar jag förmodligen på att Spurs, Atalanta och Fiorentina ska vinna. Allt detta till ett sammanlagt odds på 5,97.

Pompey har, som ni vet, många viktiga spelare borta, bl.a Defoe som har gjort 6 mål på lika många matcher.. De har Campbell, deras viktige mittback borta. + en del andra spelare.
Atalanta har två raka 4-1 vinster på hemmaplan och är rätt starka hemma. Men Catania.. Herregud, de är en total katastrof på borta plan. Inte en enda match vunnen. 5 oavgjorda och 10 förluster.
Fiorentina är starka hemma och Lazio svaga på bortaplan, och dessutom har Fiorentina fått tillbaka viktige Mutu nu.
Men jag har en känsla av att Lazio kan fixa ett kryss
2008-03-22, 10:31
Medlem
Anden81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Idag spelar jag förmodligen på att Spurs, Atalanta och Fiorentina ska vinna. Allt detta till ett sammanlagt odds på 5,97.

Pompey har, som ni vet, många viktiga spelare borta, bl.a Defoe som har gjort 6 mål på lika många matcher.. De har Campbell, deras viktige mittback borta. + en del andra spelare.
Atalanta har två raka 4-1 vinster på hemmaplan och är rätt starka hemma. Men Catania.. Herregud, de är en total katastrof på borta plan. Inte en enda match vunnen. 5 oavgjorda och 10 förluster.
Fiorentina är starka hemma och Lazio svaga på bortaplan, och dessutom har Fiorentina fått tillbaka viktige Mutu nu.
Men jag har en känsla av att Lazio kan fixa ett kryss
Är inne på samma linje som dig, sitter just nu och kollar hur det är med Lazio. Kryssrisken finns där men tror att Viola borde ta det.

Nån som hittar Ulriks tips på aftonbladet idag? Eller blir det inga under helgerna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in