2008-03-11, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sorbazz
Såg tyvärr itne hela HV matchen pga CL. Men det jag såg första och delar i tredje var HV mycket vassare, grattis!

Inter, du visste omd et röda kortet eller? Hade den där damphoran Burdisso inte spelat och 11 vettiga spelar epå planen hade Inter enkelt kammat hem denna match.

Bra tippat iaf, du visste säkert om detta röda kort på Burdisso, gick väll att räkna ut med dina geniala analyser!

Jag visste inte det röda kortet, MEN jag visste att Inter skulle uppträda nervöst, och Liverpool skulle utnyttja dessa dumma misstag som framkommer av nervositet. Jag skrev även ner detta. Inter gjorde ett misstag, jo rött kort jävligt dummt misstag? När senast fick Liverpool rött kort i CL? - Erfarenhet av stora matcher säger rätt mycket.
2008-03-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khabibulin
Jag visste inte det röda kortet, MEN jag visste att Inter skulle uppträda nervöst, och Liverpool skulle utnyttja dessa dumma misstag som framkommer av nervositet. Jag skrev även ner detta. Inter gjorde ett misstag, jo rött kort jävligt dummt misstag? När senast fick Liverpool rött kort i CL? - Erfarenhet av stora matcher säger rätt mycket.

Nervöst, såg du matchen får jag fråga? Totalt demolition från Inters sida de få anfall Liverpool hade avväpnade backlinjen perfekt!

80000 galna fans, nervösa? Det var sånt tryck!!

Vadå erfarenheter, första mötet dödar Torres matchen med sin filmningar, Inter hade inget att säga till om dem spelade rätt men tyvärr lyckas pool få in 2 mål i slutskedet. Denna match likadant det var Inter för hela slanten tills horburdisso gör sitt geniala drag att ta ett andra gult i en helt ofarlig situation.

Sluta lyssna på Hysén rutin o rutin my ass. Dem får spela 2 matcher mot ett tiomannalag. Oj grattis till vinsten fittor.
2008-03-11, 22:42
Medlem
Citat:
Nervöst, såg du matchen får jag fråga? Totalt demolition från Inters sida de få anfall Liverpool hade avväpnade backlinjen perfekt!

Vadå erfarenheter, första mötet dödar Torres matchen med sin filmningar, Inter hade inget att säga till om dem spelade rätt men tyvärr lyckas pool få in 2 mål i slutskedet. Denna match likadant det var Inter för hela slanten tills horburdisso gör sitt geniala drag att ta ett andra gult i en helt ofarlig situation.

Sluta lyssna på Hysén rutin o rutin my ass. Dem får spela 2 matcher mot ett tiomannalag. Oj grattis till vinsten fittor.

"Inte ett dugg orolig ikväll rullar pengar in Tippa på Liverpool ni men whina inte sen att pengarna försvinner"

Vem skrev det?

Men jag håller med dig, Inter skulle lett med 2-0 med tanke på deras sjuka chanser. Jag tror jag har bitit av varenda nagel jag äger ikväll, fyfan så spännande.
2008-03-11, 22:42
Medlem
salleGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salleG
Mitt spel

Carlisle United - Luton Town 1

Swansea City - Tranmere Rovers 1

Oldham Athletic - Bournemouth 1

odds 3.93 betway

Avstår spel på inter-liverpool idag.

Det är fan inte sant!! Tranmere Rovers kvitterar i 90:e Fitta!
2008-03-11, 22:43
Avslutad
Citat:

Tror du det är slumpen att dem får 2 röda på 2 matcher mot samma lag eller? Press kan alla lag ha då och då, ok om dom öppnade dominerande men rutin = sansat spel, sansat lag och smart tänkade. Inte precis vad Inter stod för.

Att du blir sur över att inte Inter matchen "gick in" är ju sjukt väx upp
2008-03-11, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
Kupong skapad ti 08-03-11 18:28

insats: 50.00 SEK
möjlig vinst: 1126.00 SEK

datum (CET) evenemang typ spel resultat odds
ti 08-03-11 20:45 Internazionale - Liverpool
Champions League 2 3.95
ti 08-03-11 20:45 Barnsley - Ipswich
Eng. Championship 1 2.85
ti 08-03-11 19:30 Skellefteå - HV 71
Sve. Hockey Slutspel 2 2.00
22.52

kan gå

Den HV förlusten sved
2008-03-11, 22:47
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingofevil
Den HV förlusten sved

ja som faen tur man livebetta på liverpool till 4 ggr fläsket
2008-03-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen
Carlisle - Luton 1

Internazionale - Liverpool 2

Odds: 6.09

Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen
Sätt en peng på Torres.

Kan ju inte bli bättre

synd att hv71 loosade bara menmen
2008-03-11, 22:49
Medlem
Någon som har bra tips på NHL inatt?
2008-03-11, 22:49
Avslutad
Nhl

Korta analyser:

Toronto - Philly över 5.5 * 1.78

Tittar på matchen så skriker den mååål och över 8.5. Vi får se den bör kliva över 5.5, senast lagen mött har det blivit 5 mål båda gångerna. Ikväll kliver den över när Toronto har hemmaplanen och vi har 2st "Halvbra" målvakter i mål. Gissar på mycket mål i denna.
Toronto hemma har 68% över 5.5

Detroit - Hawks 1

Nu har dem kommit ur streaken som var väntad, och dem kommer fortsätta ånga på, detroit är inget lag som skämmer ut sig, och ikväll slutar även hawks streak tror jag, eftersom senaste gångerna så har Detroit skjutit ut Hawks totalt i skott, kolla;
28-20, 42-17, 32-27, 36-29, 58(!!)-21, 37-19. Rätt kul. Osgood i mål, detroit rustar upp för playoff som märkt.

Kommer kolla Philly live så den blir det lite högre stakes på.
2008-03-11, 22:50
Medlem
Citat:

Okej att detta är en "spel och odds-sida" men vafan, nu är du ute o cyklar..
Tror du det är slumpen att man vinner två matcher i rad? Förstår du inte att man måste sätta sina chanser man har, oavsett hur jävla hård press man har och oavsett hur många chanser man har. De ska vara tillräckligt bra för att kunna göra mål på två matcher, men lyckas man inte så är man helt enkelt sämre.

Och två tio-manna-matcher. Jaha? Vadå då? Är man så jävla kass så att man tar de utvisningarna så är man ju ute på hal is om man vill gå vidare i ett CL - mästerskap.

Satte förövrigt tre matcher i Elitserien idag, fint! Dock en jäkla massa tur då det var väldigt ovisst innan matcherna..
2008-03-11, 22:53
Medlem
Kolagubbens avatar
http://nhlmicke.wordpress.com/

en intressant sida med en erfaren svensk person inom nhl, med bra analyser osv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här