Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
vilket press? Pool spelar otroligt hemma både när det gäller PL och CL. i PL behövs det ingen stress, dom ligger bra till iligan och har en hel säkra matcher redan, många matcher kvar där. i CL känner man dock lite mer stress och man vill gärna vinna här nu, du har nog rätt, det är inte så att porto blir helt chanslösa här men Liverpool är alldelles för bra för Porto och motivation/hemmaplan avgör matchen, samt att man har ett dunder bättre trupp än bortalaget. kryss skulle jag kunna tro men aldrig så långt att Pool låter sig besegras hemma mot porto vare sig det är final om 2 dagar för PL eller om de spelar med reservlaget.
Du underskattar Porto, och det med rage. Du ska se hur de spelar i ligan, helt otroliga. Superforsvar och mittfaelt. Starkt anfall i form av quaresma.
Nja, jag tror stenhart pa att liverpool kommer fa det jobbigt. Har de turen med sig sa kanske de far en pinne, 0-0 lr 1-1. Men jag tror och hoppas som sagt pa Porto. De aer starka! (ja, jag vet att Liverpool ocksa aer starka men det har vael inte gatt sa vidare bra for dem i denna upplaga av CL?) Har for mig att man fick oavgjort borta mot porto men da spelade inte porto speciellt bra heller.