Citat:
Ursprungligen postat av zapio
Föreslog du det där spelet för någon här inne? Jag ser ej förutom "jag lirar hellre på Lichtenstein till 6 gånger pengarna"
aja, jag tyckte det räckte. jag bettade mest för att bevisa min poäng, åtminston till min egen förtjänst.
tips till helgen.
2 Wigan - Portsmouth 2.40
Wigan har 5 förluster och 2 oavgjorda på senaste 7 matcherna och senaste segern kom den 18 augusti. Portsmouth har 5 segrar, 1 oavgjord och en förlust (Arsenal borta) på deras senaste 7 matcher. Bortafacit för Portsmouth är totalt under hela säsongen 3 vinster och 2 förluster, men då har man mött Chelsea och som tidigare nämnt Arsenal. 17-12 i målskillnad för Pmth, samma siffra för Wigan är 8-12.
2.00+ spelvärt.
1 Manchester C - Birmingham 1.6
Förvisso rätt lågt odds, men matchen känns också som en solklar etta. Man C obesegrade på City of Manchester Stadium denna säsong, och har man sett City spela i år så förstår man hur bra dom faktiskt är. Dom vågar rulla boll och ser mer och mer ut som ett storlag. Birmingham har blott 2 segrar i år, en av dessa mot Derby, jumbon med 5-22 i målskillnad. Dom har gjort bra matcher mot storlagen Man U och Liverpool på ren vilja, men mot ett Man C med massvis med självförtroende och en enormt stark hemmapublik har dom ingen chans. 3-0 till city!