jag tror på villa real och atletico madrid vinner sina hemmamatcher då båda lagen slåss för platser till uefacupen, så båda har viljan och åtminstonde atletico madrid som spelar hemma har ett odds på 1.7 mot celta vigo som ligger nere i bottnen och slåss för sitt liv i högsta ligan valencia tror jag för övrigt på 2 i odds borta är ett bra spel även fast dom nu bara spelar för äran mot levante.
Kortfattat:
Atletico Madrid - Celta de Vigo 1.75 3.60 4.45
Villarreal - Athletic Bilbao 1.70 3.40 5.25
Levante - Valencia 3.55 3.20 2.10
Tycker 1.85 (bet365) på Häcken borta mot Degerfors i dag är klart spelbart. Även 1.65 (bet 365 också) på AIK i morgon hemma mot bortasvaga ÖSK som inte kan göra mål känns okej. Lägger in en tusing på bägge.
Tycker 1.85 (bet365) på Häcken borta mot Degerfors i dag är klart spelbart. Även 1.65 (bet 365 också) på AIK i morgon hemma mot bortasvaga ÖSK som inte kan göra mål känns okej. Lägger in en tusing på bägge.
Hade samma tanke om häcken jag... Men det sket sig ju totalt. Nu hejar vi på Barca och Real ikväll
Stensäker säger jag bara, motivationen måste vara på TOP, espanyol viker sig för katalanska laget barca och Real MÅSTE vinna, motivationen är på TOP och spelarna själva vet att guldet sitter i deras händer så det är helt upp till dom!! NU BÖRJAR DET!
fyfan ja, äckel helguera, hoppas han dör!, AAAAAALDRIG gillat han, kommer alltid sent/fel/galet in i dueller, fattar inte att han satsade på fotbollskarriären istället för hockeykarriären..... fuck