Här kommer då mitt tips till er alla.
Först den som jag själv tycker ser hyffsat säker ut.
Cardiff - Norwich 1:a odds: 1.60
Millwall - Carlisale 1:a odds 1.80
Sampdoria - Calgari 1:a odds 1.60
= 4.61
Sen gjorde jag en lite mer på chans.
Leeds - Luton X odds: 2.75
Levante - Villarreal 2:a odds: 2.80
Barcelona - Real Madrid X odds: 2.30
= 17.71
skulle vara kul om den sista satt
Synd att du kommer flyga på el classico, den vinner nämligen Barca. Real har för mkt skador för att hota.
Jag har spelat att Barcelona vinner med minst 2 mål. Går att hitta odds över 3på det. Jag tror att Real Madrid får svårt idag när man har så pass många spelare borta. Gör Barcelona första målet trillar det nog lätt in fler. Gör Real första målet tror jag att det blir oavgjort.
Det känns som det är mest random vem som vinner. Man kan ju inte lita på något lag...nej usch vilken nattsvart dag för mitt tips.
Championship och League one/two är tuffa serier där alla kan slå alla. Ge dig inte på och lägg ut "stora slantar" på spel som någon annan har tipsat om. Och vart läste du dessa tips föresten? Till sist, spela en fyrling på dessa ligor? Kommentar överflödig..
Championship och League one/two är tuffa serier där alla kan slå alla. Ge dig inte på och lägg ut "stora slantar" på spel som någon annan har tipsat om. Och vart läste du dessa tips föresten? Till sist, spela en fyrling på dessa ligor? Kommentar överflödig..
Lol det är inga stora slantar, 200 spänn, annars kanske jag lägger 100 max.
Och jo jag har märkt att alla slår alla lite när som helst det verkar inte spela någon roll hur det har gått och hur formen är så får hålla mig borta framöver helt enkelt.