Gick på samma mina som Henrik_L, Sandviken levererade inte. Känns opålitliga, fan.
Hade dock större framgång i natt då jag klonkade in Clevland Cavs i NBA i handikappspel -3,5 till 1,90 gånger pengarna.
Bonkade även in Calgary Flames hemma mot Columbus till 1,63 - även om det blev tightare än jag trott.
Kvar bland levande spel ligger en dubbel som går ut på att topplaget Kärpät ska dänga Kalpa - svängdörrar i försvaret - med mer än två mål samtidigt som Jokerit gör över två mål i sin match.
Låter rimligt.
814 kronor plus i går, trots två fadäser.
Nu ska jag kika efter dagens spel, har småanalyserat hockeyn men ser inte så mycket spelvärde.
Luleå hemma mot Mora till 1,60 är inte spelvärde för mig.
Däremot 2,55 på formtoppade Modo mot svajiga Brynäs klart gångbart, även om jag själv inte tänker spela den.
4,00 gånger fläsket på Skellefteå lockar också, men jag önskar Skellefteå all olycka så jag har inte hjärta att spela på vinst för dem.
Just nu har jag störst intresse för följande spel:
Kerkyra-Olympiakos 2 - 1,28
Dåligt odds, förvisso. Men den borde vara säker som få. Inte så roligt spel, men det ger i troligen avkastning i alla fall.
Wigan-Liverpool 2, 2,05
Bra odds, har dock inte analyserat Pool desto djupare. Bör göras innan eventuellt spel, kanske slutar det med att man bangar då?
Le Mans-Lyon 2, 1,50
Lyon är Lyon. Le Mans håller iofs hygglig klass, men i Frankrike är det skillnad mellan ett stabilt lag och Lyon. Det skulle väl vara krysset som skulle kunna spöka här, med lite otur.
AEK-Ionikos 1, 1,15
Den ska bara sitta, men oddset är ju inte så jävla roligt. Kanske går att köra i en dubbel med Olympiakos, så får man anständiga 1,472 i odds.
I övrigt kan man notera att Valencia, på grund av alla skador, står i 2,20 mot Recreativo på bortaplan. Krysset känns närmast till hands, men tvåan är inte omöjlig.
1,40 på Barca är också ett godtagbart odds i en fin dubbel med något annat.
Man Utd mot Midds ger hyggligt odds, men jag får lite besvärande vibbar av Midds. Vet ej varför.
1,80 på Milan mot Cagliari ger också motivation till ett spel, även om Milan inte är pålitliga alla gånger.