Citat:
Ursprungligen postat av
undrandeundrande
Faktum är att jag har blivit påkommen, bortförklarade mig med att jag tvättat byxorna med mycket sköljmedel och det funkade, haha
bör funka rätt bra och säger dem nå mera så säger man ju bara att kläderna luktar pyton efter 4-5 gångers användning
Citat:
Jag bygger mycket av min spelstil på att gå ut och skära av ytor, måste därför kunna göra långa och snabba förflyttningar. Att stoppa för kraftiga ifråganskjutningar gör jag alltid med fötterna! Har stått i mål på a-lagsnivå i ca 11-12 år och bra glid är det absolut viktigaste för mig!
Materialet vet jag inte, men det är riktigt riktigt slitstarkt!
okej du spelar alltså offensivt jag spelade väldigt defensivt i målet och när jag märkte att spelarna förstog min spelteknik så ändrade jag till en liten mer offensiv spelstil
har du byxor med ritkiga inlägg på knäna så du inte behöver knäskydd? för jag minns att jag var tvungen att ha knäskydd på mina knän för att jag började få så sjukt ont i dom.
jag märkte att jag fick bättre glid när jag hade silikon knäskydd under mina vanliga byxor iaf på trägolv.
men jag var van att mest träna i vanligt gympasals golv och det bränner hål i byxorna hela tiden
//Snuggle