2014-11-04, 13:51
Medlem
Hej! Jag har ett problem, och jag är totalt rådvill och skulle verkligen uppskatta hjälp från er här på fb.
Problemet: Jag älskade analsex förut, det var det absolut skönaste jag någonsin upplevt och det var helt mind blowing. Men en dag körde vi för hårt för många gånger på en dag (överskattade väl mig själv) och smärtan blev outhärdlig, kunde knappt gå. Så vi avvaktade ett par veckor innan vi skulle återuppta analsexet, men när vi gjorde det var njutningen spårlöst försvunnen. Nu känns det mest lite obehagligt och precis som det gjorde i början när vi började med analsex, alltså innan man lärde sig njuta.
Så jag undrar vad fan som har hänt? Är riktigt jävla besviken och vill verkligen återuppta det.
Kan det vara min kropp som spänner sig efter det tidigare "traumat" eller gjorde vår paus så att min anal blev ovan vid beröring och njutning igen? Vad tror ni? Oerhört tacksam för tankar och svar.
Mvh
Citera
2014-11-04, 14:13
Medlem
KaptenTrulles avatar
Kan nog vara att du spänner dig för att du kanske tänker tillbaka hur det var när ni hade sex den gången då det gjorde ont, försök med en dildo själv först innan din partner och du testar analsex igen?
Citera
2014-11-04, 14:14
Medlem
killen30s avatar
Har väl antagligen blivit ett hjärnspöke, hjärnan minns smärtan/obehaget och vill undvika detta igen, undermedvetna säger ifrån. Du spänner dig och kan inte njuta av det längre som förr.
Citera
2014-11-04, 14:44
Medlem
Kroppens naturliga försvar.

Du förstör ringmuskeln av analsex.
Till slut skiter du på dig vid minsta ansträngning.

Dessutom finns det kolibakterier i bajs som orsakar infektioner.
Senast redigerad av karanan 2014-11-04 kl. 14:46.
Citera
2014-11-04, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Du förstör ringmuskeln av analsex.
Till slut skiter du på dig vid minsta ansträngning..

Detta är enbart en myt. Om man inte spräcker ringmuskeln, så finns det inga belägg för att man skadar ringmuskeln. Ringmuskeln är en muskel och bygger upp sig själv hela tiden. Se bara till att ha glidmedel.

Problemet är nog att det blivit ett hjärnspöke för dig. Innerst inne är du kanske rädd att göra dig illa igen.
Citera
2014-11-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meglojack
Detta är enbart en myt. Om man inte spräcker ringmuskeln, så finns det inga belägg för att man skadar ringmuskeln. Ringmuskeln är en muskel och bygger upp sig själv hela tiden. Se bara till att ha glidmedel.

Problemet är nog att det blivit ett hjärnspöke för dig. Innerst inne är du kanske rädd att göra dig illa igen.

Varför tror du att många homosexuella män kniper med rumpan när de går?

Har en släkting som jobbar inom sjukvården som har vittnat om vilka skador som analsex kan ge.

Kan förstå att bögar vill ha bögsex med andra bögar.

Men kan inte förstå att feminina killar proppsar på att ha bögsex med tjejer.

Smygbögar????
Citera
2014-11-04, 15:13
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminknark
Hej! Jag har ett problem, och jag är totalt rådvill och skulle verkligen uppskatta hjälp från er här på fb.
Problemet: Jag älskade analsex förut, det var det absolut skönaste jag någonsin upplevt och det var helt mind blowing. Men en dag körde vi för hårt för många gånger på en dag (överskattade väl mig själv) och smärtan blev outhärdlig, kunde knappt gå. Så vi avvaktade ett par veckor innan vi skulle återuppta analsexet, men när vi gjorde det var njutningen spårlöst försvunnen. Nu känns det mest lite obehagligt och precis som det gjorde i början när vi började med analsex, alltså innan man lärde sig njuta.
Så jag undrar vad fan som har hänt? Är riktigt jävla besviken och vill verkligen återuppta det.
Kan det vara min kropp som spänner sig efter det tidigare "traumat" eller gjorde vår paus så att min anal blev ovan vid beröring och njutning igen? Vad tror ni? Oerhört tacksam för tankar och svar.
Mvh

Du har blivit frisk. Det ska bara komma ut saker där, inte in.
Var glad åt att du blivit en normal människa och slipper analinkontinens och hemorrojder.
Citera
2014-11-04, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneStepBeyond
Var glad åt att du blivit en normal människa och slipper analinkontinens och hemorrojder.

Haha men snälla lilla vän, gå och lägg dig under din sten igen.
Citera
2014-11-04, 15:42
Medlem
Citat:

Har en släkting som jobbar inom sjukvården som har vittnat om vilka skador som analsex kan ge.

Smygbögar????

Den homofoba supermannen har talat.
Citera
2014-11-04, 15:51
Medlem
Citat:

Smygbögar????

Och vad skulle anledningen vara enligt dig att det finns tjejer som vill bli knullade i röven?
Citera
2014-11-04, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneStepBeyond

Om det bara ska komma ut saker därifrån, varför kan man få orgasm av analt?
Citera
2014-11-04, 15:59
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurtne
Gå & lägg dig för fan.

H*n har faktiskt en poäng dock. Det finns många som fått problem med inkontinens efter analsex. Mest förekommande i porrens värld, men även en vanlig svensson kan få problem med detta.

Sen är det så att kolibakterier är vanligt förekommande i avföring, vilket kan leda till otrevliga infektioner om man har otur. Att spola rent med lite vatten räcker inte, utan det är en riktig tarmsköljning som gäller om man vill vara säker.

Kan vara så att ts säkert spänner sig pga det som hänt. Men det kan även vara så denna typ av aktivitet inte är för dig. Det är ju inte det mest naturliga som finns att få saker upptryckta där.

Sen så är ju analsex för jävla äckligt. Få skit på dolmen är nog bland det mest avtändande som finns.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in