Citat:
Ursprungligen postat av
tobbeflobbe
Så va det dax...
Den underbara härliga ATn från lyrica.
Saken är den att jag använt hög dos av den för att kicka ett två årigt beroende från opiater. Först i smärtstillande syfte jämte opiatanvändning. Nu är äntligen opiaterna ur bilden. Skönt som fan och tack vare lyrica, dimor, stess, zolpidem. Men som rubriken lyder... Har varit med om den avtändningen förr på lyrica. Sjuklig!!! Kände av den förr någon dag sen. Sömnlösheten kickade in med äckliga svettningar osv osv... Stack och köpte ett paket direkt UTAN FÖRMÅN. Sinnesjukt dyrt.
Ja iallafall har jag en fråga. Har sökt och hållt på. Finns det några nya sk rön till självhjälp ang lyrican?? Någon som har några tips som verkligen funkar?
Röker inte CS pga blir bara nojig som satan på det. Dricker aldrig, gillar inte att vara full. Lugnande hjälper ju tyvärr inte knappt när man gått på lyrica.
Tacksam för minsta lilla tips för att kunna underlätta lite. Har gått igenom den förr och minns NU vilket helvete det är/var. Klivit av opiater utan lyrica. Käkade runt 300mg oxy sist och det var en barnlek att kliva av CT jämfört med lyrica. Iallafall....
Finns det någon ny hjälp på marknaden, tips från folk som har bra idéer osv.
Skiter inte pengar men det kommer sluta med att jag kommer köpa ut mer utan förmån och så va man fast i det oändliga ekorrhjulet...
Mvh
Tobbe
Känns som du är ett typexempel på hur det går när man genom andra droger försöker bli drogfri. Det funkar kanske för den som är stenhårt disciplinerad.
Det finns inget lyckopiller som löser alla problem. Kanske kan det komma, men i dag finns det inget.
För att bli drogfri måste det finnas motivation, envishet, motivation, ärlighet, motivation, offervilja, motivation... ja en lång jävla rad av saker man som aktiv missbrukare inte har eller har bedövat med droger.
Du bör inse att pillra sig ur detta inte kommer lösa ditt problem.