2015-04-02, 03:29
Medlem
CarolSeavers avatar
Inte snällt med aprilskämtet!

"iakttagelser av att Enmark varit irriterad på Ylipää på restaurang Lemon Tree". Varför? Skulle det eventuellt utgöra (en del av) motivet?
Senast redigerad av CarolSeaver 2015-04-02 kl. 04:05.
Citera
2015-04-02, 07:32
Medlem
"Kolla, jag skar inte halsen av honom på grund av ingenting ... jag skar halsen av han för att vi är enade."

"Skar jag halsen av ingenting, kolla jag har blod på fingrarna, jag skar halsen av han..."

"Kolla, kolla på din mage ... jag skar halsen av han, jag, jag, du gjorde inte det. Jag skar halsen av han på grund av att vi är enade."

"Om polisen kommer"

"Jag gjorde det jag gjorde på grund av jag gjorde det jag gjorde (ohörbart) … jag vet väl det..."

"Om polisen kommer."

"Dom har redan gjort det, dom har redan gjort det."

"Jo, om dom kommer säg att det var jag som gjorde det så ta jag på mig allt..."

"Näe, dom har redan gjort det. Dom måste ha kommit och fråga.. om dom kommer och frågar varför (ohörbart)."

"Jag hatar allting som finns, fattar du det. Kan inte du bara säga allt som hänt idag ... nä, du är den enda som finns jag älskar fattar du det."

"Det gör jag också, förstår du ... någon av oss kommer att åka dit (ohörbart). Det finns ingenting i mitt liv som jag älskar … jag är störd, jag är störd människa."

"Jag också … kom vi går och sätter oss där (ohörbart). Jag ska ändå åka in nu …och åker jag inte in nu .... jag vill döda…"

"Jag också vill döda... Hallå!". Och med detta sista hallå bryts röstinspelningen.
Citera
2015-04-02, 08:53
Avslutad
Okej, vart kommer den där informationen från?
Citera
2015-04-02, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbatos
Okej, vart kommer den där informationen från?

http://www.pt.se/nyheter/pitea/offret-skars-tva-ganger-i-halsen-9187813.aspx
Citera
2015-04-02, 09:54
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugge77
http://www.pt.se/nyheter/pitea/offret-skars-tva-ganger-i-halsen-9187813.aspx

Dom måste ju ha varit jävligt snurriga av texten att döma, skulle inte förvåna mig ett dugg om de intagit en blandning av både mediciner och alkohol.
Citera
2015-04-02, 16:51
Medlem
OlleVieros avatar
Ingen som orkat kuta förbi tingsrätten och hämtat förundersökningen? Annars så blir det informationsskugga och gissningar ända till efter påsk.
Citera
2015-04-02, 23:29
Medlem
budadis avatar
http://pt.se/nyheter/nio-dagar-knivmord-i-ratten-9190989.aspx
Citat:

PITEÅ Nio dagar har reserverats för den rättsliga prövningen av knivmordet i Piteå. Den 13 april startar huvudförhandlingen i Luleå tingsrätt med Katarina Lindgren och Jan Wallström som domare....

Dag två kommer 23- och 24-åringen att höras – duon som hittills varit ytterst sparsamma i sina kommentater och förklaringar till den våldshandling de är misstänkta för...

När man läste tidigare artikel fick iaf jag känslan av att de är ju fetrökta. Hoppas man har möjlighet att åka och se nån dag av rättegången.
Citera
2015-04-03, 15:20
Medlem
Dessa två är rejält rökta och bra lokalkännedom av polisen om buset, vittnen och rättrådig person som är släkt med ena GM så fälls de för mord och minst för medhjälp till mord.

De kan neka till dödagar men kommer fällas för bevisningen är otvetydig att de varit på plats och även utfört gärningen.
Tipset är 16-18 år i finkan och lokalbefolkningen är av med två galningar för åtskilliga år framåt.

Tjejen L*grelius (*=a) åker med i svepet på samma stämningsansökan för bl.a. hot mot tjänsteman.

Det är definitivt inte begåvningsreserven som dessa tre härstammar från.
Citera
2015-04-03, 16:33
Medlem
Hoppas verkligen inte dom ser dagsljus igen, isåfall hoppas jag att någon hämnas. Och l*grelius och alla andra cpskadade människor på Facebook som satt och försvara dessa horungar, hoppas jag att karma slår tillbaka på er hårt.

(Är påverkad så hoppas det går att läsa)
Citera
2015-04-04, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToZon
Dessa två är rejält rökta och bra lokalkännedom av polisen om buset, vittnen och rättrådig person som är släkt med ena GM så fälls de för mord och minst för medhjälp till mord.

De kan neka till dödagar men kommer fällas för bevisningen är otvetydig att de varit på plats och även utfört gärningen.
Tipset är 16-18 år i finkan och lokalbefolkningen är av med två galningar för åtskilliga år framåt.

Tjejen L*grelius (*=a) åker med i svepet på samma stämningsansökan för bl.a. hot mot tjänsteman.

Det är definitivt inte begåvningsreserven som dessa tre härstammar från.
Hur ser den bindande bevisningen ut ang. vem som faktiskt gjorde vad? de verkar ju hålla tyst, då lär det väl bli svårt att utröna vem som gjort just vad?
Citera
2015-04-05, 09:17
Medlem
KerhoffizHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Ingen som orkat kuta förbi tingsrätten och hämtat förundersökningen? Annars så blir det informationsskugga och gissningar ända till efter påsk.

https://minfil.org/Ufjci9b3b0/B_2799-14_100.pdf
Citera
2015-04-05, 09:19
Medlem
KerhoffizHs avatar
Mycket tragiskt, tur att sånna hära människor får sitt ( på tok för korta ) straff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in