2014-11-20, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appelpipan
Absolut hiss utan tvekan!!! 95% av alla gånger jag äter pizza så blir det just kebab och pommes på.
Sen så ska man såklart ha på vitlökssås och ketchup=orgasm i munnen!
Men kan faktiskt hålla med er som säger att det inte blir gott om man sparar.
Men det problemet är enkelt löst genom att man helt enkelt äter upp alla pommes

Pommes på pizza är inte så nice, men ketchup på pizza kan nog vara det vidrigaste tillbehöret till pizza jag hört talas om.
Citera
2014-11-25, 00:38
Medlem
EastClintfoods avatar
Pizza Kaloribomb, koka ihop en riktig chili dock på högrevfärs, på deg med chilin, cheddarost.. gratinera i en kort stund medans du fixar fram lite pommes, bacon (krispiga) aoilisås..

På med Hela härligheten och låt det ugnstekas i kort stund, klart.. Ätes ihop med kall bira!
Citera
2014-11-25, 17:14
Medlem
appelpipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungpula
Pommes på pizza är inte så nice, men ketchup på pizza kan nog vara det vidrigaste tillbehöret till pizza jag hört talas om.
Hehehe Jo tog i lite men var jävligt hungrig och sugen på det just då! Det beror på, har oftast inte ketchup på pizza men om det är en kebab pizza med pommes så är det jävligt nice! Prova?
Citera
2014-11-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avenged93
En nyfiken fråga vad tycker ni om kebabpizza med pommes på?

det är hiss på den. gott och mycket gott.
Citera
2014-12-10, 17:28
Medlem
Fabolouseds avatar
Hiss!!! Är det perfekta bakfyllekäket, men funkar annars också!
Citera
2014-12-15, 18:57
Medlem
WD40s avatar
En klockren hiss enligt mig. Om pommesen är krispig och fin . Och grymt mättande.
Citera
2014-12-16, 16:12
Medlem
salxars avatar
Aldrig tänkt på det här TS. Kanske blir att testa det senare i veckan!
Citera
2014-12-26, 09:14
Medlem
Kebabpizza med pommes är ju fantastiskt! Mer eller mindre den enda pizzan jag ätit de senaste åren . Det är dock en otrolig kaloribomb.
Citera
2014-12-28, 18:50
Medlem
proxyLains avatar
När jag bodde i Småland kom jag i kontakt med kombon pizza o pommes för första gången. Hade en lokal pizzeria som hade kebabpizza med annanas, skinka å även pommes på. Fan va jag saknar den pizzan.

I början var jag dock till pommes på pizza. Faktum är, att jag tyckte det verkade vara en ovanligt korkad idé.

Till er som känner lite som jag gjorde, så rekomenderar jag er att iaf testa en pizza me pommes nån gång. Verkar vara lite korkad idé, men är faktiskt inte så dumt alls.
Senast redigerad av proxyLain 2014-12-28 kl. 18:57.
Citera
2014-12-28, 18:55
Medlem
Dicken96s avatar
Skit gott! Gärna med sallad också. Min favorit bakfyllemat tillsammans med gyros.
Citera
2015-01-02, 23:55
Medlem
Lightnights avatar
Har flera gånger funderat på att prova detta. Får bli nästa gång jag kommer förbi den lokala pizzaturken.
Citera
2015-01-03, 13:11
Medlem
E-tards avatar
Nej, pommes på pizza duger inte ens som bakfyllekäk. Kebabpizza är redan som den är på gränsen till oätlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in