Citat:
Just det där med ketamin verkar ju inte helt galet, men bli inte beroende av det istället. Man blir rätt så knasig av frekvent bruk över längre tid.
Ingen fara Farfar. Nu låter jag som världens drog-snobb men jag får inte så märkbar effekt av ketaminet, känslan är mer en avsaknad av något dåligt än en effekt jag direkt känner av och uppskattar...
Men så, dag 7 då.
Allting gott. Eller ja egentligen långt ifrån, men under omständigheterna ändå mycket gott. De två dagarna som varit har varit halvsvåra faktiskt, kroppen är lugn, men överkänsligheten börjar gå tillbaka samtidigt som kraftlösheten är mer märkbar än någonsin... Man mår OK, men man är olycklig. Allt känns konstigt. Inget tillfredställer riktigt, musik, film, mat, det är OK men inte NICE s.a.s. Detta är egentligen den perioden som jag tyckt varit svårast båda gångerna. När man kämpar för sitt liv de första 2-5 dagarna så LEVER man ändå, det är intensivt, och intressant på något sätt även om det är (extremt) plågsamt, men man känner och upplever mycket.... När det är över är man tillbaka till den gråa vardagen igen, men svag som ett spädbarn... Tog lite kola igår för att orka ta mig till affären för livsnödvändigheter; misstag. Ångrade det resten av kvällen. Får ingen AT i vanliga fall, men efter jag kommit hem ville jag mest dö. Kommer inte göra om det på ett tag.
Men idag har allt varit rätt bra igen. Orkade ta mig ut och springa ärenden i ca 3 timmar, hemma nu och så utmattad att benen känns som gelé, men mentalt mår jag ändå rätt bra... Saker börjar falla på sin plats i huvet igen. Klippt ner loperamidet från 3x3x2mg / dag till 3x2x2mg / dag. Ingen skillnad, magen är lugn.
Annars är alla tankar på att ta mer borta ärligt talat. Såg igår att det låg en liten liten lina H på fatet jag tagit K ifrån, men har inte varit frestad att röra den (och nej, jag är mycket pedantisk med att hålla fatet rent annars, ingen risk att ketaminet varit uppblandat med gammalt överblivet heroin.)
Gissar att detta blir sista inlägget om inget dramatiskt inträffar. Möjligen att jag uppdaterar om en vecka för att se om kraftlösheten givit med sig.