2016-02-29, 16:31
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Ägnar stor del av tiden på Flashback via iPad och tycker det är helt OK, speciellt om man ska läsa endast, då är det ganska behagligt.

Men tror de är samma som TS menar som jag saknar på Flashback @iPad och det är den där "rullgardinen" där man bland annat kan se Citerade svar från andra användare och det. Eller ändra sidbredd, och vad mer det står, skriver från iPad atm så kan inte se..
Går int få ner den varken med Safari, Chrome, Yandex eller Firefox. (eller Opera som jag testade ett tag)

Vore najs att få det åtgärdat, iPad tar ju över mer och mer från datorerna så anpassning av Flashback är rätt viktigt.

Att göra ändringar som gör att sidan fungerar bättre på mobila enheter är såklart vettigt. Att komma och gnälla över att det inte funkar på sin jävla iPad är dock helt jävla ointressant.
Citera
2016-03-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Att göra ändringar som gör att sidan fungerar bättre på mobila enheter är såklart vettigt. Att komma och gnälla över att det inte funkar på sin jävla iPad är dock helt jävla ointressant.
Som tur är är hemsidan delvis surfplatta anpassad, layouten är exakt samma som på datorn och man kommer åt nästan alla funktioner även på surfplattan. Flashback fungerar alldeles utmärkt för mig i dag och jag hoppas att det gör det för er också. Flashback är en av de hemsidorna jag besöker dagligen som är fruktansvärt enkelt att navigera sig på.

Jag hoppas även att kapten Haddock är nöjd med hur Flashbacks hemsida fungerar i dag.
Citera
2016-03-03, 22:07
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleVarg
Som tur är är hemsidan delvis surfplatta anpassad, layouten är exakt samma som på datorn och man kommer åt nästan alla funktioner även på surfplattan. Flashback fungerar alldeles utmärkt för mig i dag och jag hoppas att det gör det för er också. Flashback är en av de hemsidorna jag besöker dagligen som är fruktansvärt enkelt att navigera sig på.

Jag hoppas även att kapten Haddock är nöjd med hur Flashbacks hemsida fungerar i dag.

Funkar skiftnyckeln som den skall för dig nu på iPad?
Eller kör du fortfarande med klick och sedan bakåt-pilen för att få fram menyn?

//Brute
Citera
2016-03-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Funkar skiftnyckeln som den skall för dig nu på iPad?
Eller kör du fortfarande med klick och sedan bakåt-pilen för att få fram menyn?

//Brute
Jag kör på det andra alternativet du nämnde fortfarande men det fungerar alldeles utmärkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in