Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Tja... Tycker du om friluftsliv? Vet inte vad du har för möjligheter, men om du gillar att vandra, fiska, åka skidor/skridskor, jaga så kan det nog vara trevligt att bo ensam i ett hus på landet under en begränsad tid. Om du gillar att läsa så kan du begrava dig i litteratur till skenet från brasan i total tystnad. Sen blir du som Jack Nicholson i The Shining och dödar alla i närheten, men fram tills dess är det nog mysigt.
Följdfråga, vad har du för jobb om du kan göra detta? Studier? Sabbatsår? Knarklangare?
Jodå, sjön ligger kanske 40 meter från huset så en del fiske blir det nog!
Jaktlicens har jag inte, och vandra tycker jag väl är ok inte mer.
Läsa böcker är inget som intresserar mig så mycket
Jag jobbar extra nu, dom ringer när dom behöver hjälp, men om jag bor där så kan jag nog komma överens några dagar innan exakt vilka dagar jag ska jobba och ta mig in till stan och sova där några dagar. Och om jag bor där så har jag allt gratis, det ända jag behöver ha pengar till är mat, snus och lite andra småsaker.
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Jag bor på landet, har gamla grannar och bredcand via bredbandsbolaget. Vad man gör? Ja, på sommrarna pillar man i trädgården... Man lappar ihop huset lite, man kan gå naken i trädgärden utan att någon bryr sig. Ja, i det stora hela, så gör man precis vad man vill...

Låter bra! Bredbandsbolaget kunde inte leverera bredband till huset
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
Sådär bor jag, och jag tycker det är underbart. Skulle aldrig klara av att bo i stan.
Gå över till grannen och hämta ägg, gå omkring naken om man känner för det, busköra på grusvägarna, se älgar 10 meter från huset osv osv.
Underbart! 
Jag skulle nog vilja ha egna höns om jag flyttar dit!
Blir det inte ensamt?