2014-10-29, 10:54
Medlem
BonerBatmans avatar
Hoppas det rör sig om kulturministern.

Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Är det bara jag som tycker att det är för jävla lågt att sprida den typen av privata inspelningar, helt oavsett vem det handlar om? Skam till den som sprider dyngan.
Jo, håller med. Samtidigt hade jag nog själv inte kunnat motstå att göra det om det rörde sig om någon jag inte var väldigt tight med.

Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Den stora frågan är ju vart filmen finns att tillgå....
Citera
2014-10-29, 10:54
Medlem
-benito-s avatar
Den stora frågan är ju vart filmen finns att tillgå....
Citera
2014-10-29, 11:02
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detgillardu
Ja, han är ju kommunist...

Å andra sidan har moderaterna i riksdagsledamot som öppet säger att staten bör styras av koranen och vara helt islamisk, att han tycker sig ha rätt att slå sin fru och att kvinnor utan slöja skapar "oro i samhället"

Den mannen sitter dessutom i försvarutskottet, dvs hanterar frågor om rikets säkerhet, samtidigt som han representerar Muslimska Brödraskapet (ni vet, dom som förespråkar heligt krig mot alla icke-muslimer och är så radikala i sin kamp för sharialagar att de förbjudits även i muslimska länder som Egypten). Där kan vi prata samhällsfara...

Att någon av dem skulle spela in porrfilm håller jag dock som osannolikt.

Vi får väl se vilka andra media som hakar på detta. Min teori är att det rör sig om någon ganska okänd förmåga och att filmen är gammal. Det är mao något bittert ex som lagt upp den, vilket lutar åt att ledamoten är en kvinna. Om det är en man och/eller SD:are så kommer det ju slås upp stort även i andra media.

Jag tror vi kan lita på FBs spadar i det här fallet och ganska snart har vi filmen länkad i tråden. Det mest intressanta är väl att det skulle kunna vara starten på en lite seriös diskussion om "uthängningsporr", men det är ju såklart helt beroende av vem som förekommer i filmen.

Att våra folkvalda knullar är väl knappast uppseendeväckande och jag betvivlar starkt att det skulle ha något större underhllningsvärde som erotik betraktat. Men jag har kanske fördomar om våra politikers sexappeal...

Abderizak Waberi sitter inte i Riksdagen längre.
Citera
2014-10-29, 11:11
Medlem
GundeSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Vilken riksdagspolitiker kan det vara tal om?
...och vart hittar man klippet?

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...gd-pa-porrsajt

Christina Thuring, Sverigedemokraterna är mitt tips (ingen ren spekulation). Film får ni leta själva, men den som söker han finner.
Senast redigerad av GundeS 2014-10-29 kl. 11:54.
Citera
2014-10-29, 11:19
Medlem
Mikojans avatar
Det behöver alltså inte vara nån som sitter i riksdan i dag, eller? I så fall är väl Josephine Brink, kommunisten som har ett intressant förflutet som strippa och med droger, ett möjligt tips.

http://www.expressen.se/nyheter/riks...g-var-strippa/
Citera
2014-10-29, 11:21
Medlem
GundeSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Det behöver alltså inte vara nån som sitter i riksdan i dag, eller? I så fall är väl Josephine Brink, kommunisten som har ett intressant förflutet som strippa och med droger, ett möjligt tips.

http://www.expressen.se/nyheter/riks...g-var-strippa/

En riksdagsledamot brukar sitta i riksdagen.
Citera
2014-10-29, 11:32
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Är det bara jag som tycker att det är för jävla lågt att sprida den typen av privata inspelningar, helt oavsett vem det handlar om? Skam till den som sprider dyngan.

Sexfilmer ska spridas det är därför dom spelas in. Det är roligt att gottasej åt dem när dom släpps fritt på nätet. Vill man inte att det ska komma ut tryck inte på rec.
Citera
2014-10-29, 11:45
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Det är väl bra att folk får se vad det är för normlösa människor vi "valt" in i riksdagen?
Citera
2014-10-29, 12:23
Medlem
Mytrusus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GundeS
Christina Thuring, Sverigedemokraterna är mitt tips (ingen ren spekulation). Film får ni leta själva, men den som söker han finner.

Tror detta hade nämnts i artikeln ifall det hade varit så, smutskastning
Citera
2014-10-29, 12:27
Medlem
GundeSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mytrusu

Jag smutskastar inget parti och om jag hade velat smutskasta SD skulle jag naturligtvis länka filmen. Om du läser mina tidigare inlägg, så ser du att jag inte har uttryckt politiska åsikter. Jag letar helt enkelt reda på vem artikeln handlar om, oavsett partitilllhörighet, etnisk bakrund och så vidare. Admin kan ta bort partitillhöringhet i mitt inlägg om du blir nöjdare då. Men Christina Thuring är det i alla fall med hög säkerhet.
Senast redigerad av GundeS 2014-10-29 kl. 12:58.
Citera
2014-10-29, 12:32
Medlem
JAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mytrusu
Ja, definitivt. Devisen är ju sann:

Sverigedemokrat = Publicera namn och bild, samt lite personlig historia.
Alla andra = I största mån undvik, namn. Och bild. Och information.
Alla andra + invandrar brottsling = "Får jag be om största... möjliga... tyyyyyyyyyyyst-nad..."
Citera
2014-10-29, 12:44
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryff
Det är väl bra att folk får se vad det är för normlösa människor vi "valt" in i riksdagen?

Va? Känner typ ingen som inte spelat in nåt eller skickat nån nsfw selife etc. Endast fundamentalistiska muslimer, up tight svennar och folk som inte får sig nåt avstår från att filma.

Litar mindre på sexuellt förtryckta uptighta livsmisbrukare än på sexuellt frigjorda lirare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in