2018-08-16, 19:32
Medlem
Leibachs avatar
Idag när jag körde förbi var där tre ziggar. Den ena stod fan i bara bikiniunderdel och barbröstad!!! Hyffsat stora, naturliga lite puffiga tutor. Sen hade toppen åkt på, men alltså bara bikini ändå. Riktigt nära jag stannade, men tycker där hänger mycket ziggar/spaggar runt dem, tror rånrisken är stor. Alla tre var hyffsat snygga och unga, de andra två hade typ linne/kjol/shorts.

Fick tyvärr ingen bild på Tutt-Lisa, men här är kollegorna:

http://forumbilder.se/H7PQJ/8e00af05...6-5f9efd9875f9
Citera
2018-08-22, 12:23
Medlem
Var nere förra fredagen och tog upp en sjukt snygg ziggebrud. Hon såg ut att vara 20 -25 och riktigt fin att knulla.
Citera
2018-09-20, 13:41
Medlem
Är lite tomt där nu senaste gångerna jag kört förbi. Har polis satt stopp på all verksamhet nu?
Citera
2018-12-26, 16:10
Medlem
Är helt dött. Har varit på nämnda gator i några dagar från 20 till midnatt. Där står alltid samma bilar parkerade på gatorna men ingen aktivitet över huvudtaget.

Var finns alla kvinnor som behöver cash till droger som kan tänka sig en billig avsugning? Pallar inte betala 1-2000kr på diverse eskort sidor för en enkel avsugning.

Finns det någon i Malmö som vet någon annan gata med aktivitet?
Citera
2018-12-26, 16:36
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidBuu
Är helt dött. Har varit på nämnda gator i några dagar från 20 till midnatt. Där står alltid samma bilar parkerade på gatorna men ingen aktivitet över huvudtaget.

Var finns alla kvinnor som behöver cash till droger som kan tänka sig en billig avsugning? Pallar inte betala 1-2000kr på diverse eskort sidor för en enkel avsugning.

Finns det någon i Malmö som vet någon annan gata med aktivitet?

Kan ju ha med tempen ute att göra, var åtminstone lite aktivitet i sommras. Rena drogberoende verkar ha hittat andra sätt att finansiera sitt beroende. Kanske hålldamer till olika araber, och får betalt i heroin?
Citera
2018-12-26, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Kan ju ha med tempen ute att göra, var åtminstone lite aktivitet i sommras. Rena drogberoende verkar ha hittat andra sätt att finansiera sitt beroende. Kanske hålldamer till olika araber, och får betalt i heroin?

Ja fast september månad var ju rätt varm. Såg inte någon där då heller.

I somras var det mycket aktivitet. Tyvärr tyckte jag de flesta som var där just då såg för unga ut för mig.

Kan tänka mig några säljer sig för droger i hemmet. Tycker ändå det är märkligt det inte finns en enda prostituerad som går gatorna i malmö.

Kanske polisen har varit väldigt aktiva
Citera
2018-12-26, 18:14
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidBuu
Ja fast september månad var ju rätt varm. Såg inte någon där då heller.

I somras var det mycket aktivitet. Tyvärr tyckte jag de flesta som var där just då såg för unga ut för mig.

Kan tänka mig några säljer sig för droger i hemmet. Tycker ändå det är märkligt det inte finns en enda prostituerad som går gatorna i malmö.

Kanske polisen har varit väldigt aktiva

Tja, och kanske stämmer det (som i Uppdrag granskning-reportaget från Norge) att där är en koppling mellan tiggeriet och hororna från Rumänien/Bulgarien. Om pengarna i tiggeriet försvunnit kanske det inte är lönt att stanna hela klaner för prostutitions-pengarna? Bra att de försvunnit isf, mest tragiskt med unga, utländska tjejer som kanske är trafficking-offer.

Däremot märkligt med alla typ svenska missbrukartjrjer som gick där för bara 2-3 år sedan. De lär inte slutat punda. Kan det ha blivit så billigt att de inte behöver gå på gatan?
Citera
2019-01-20, 22:15
Medlem
Så billigt mannen. Avsugning för 300kr?
Citera
2019-03-21, 12:37
Medlem
Lite uppdatering angående verksamheten i Malmö vore trevligt.
Någon som hängt där på sistone och hur ser det ut ?
Citera
2019-03-21, 14:41
Medlem
Leibachs avatar
Bara körde förbi förra veckan då jag hade ärende i området. Tror klockan var runt 14 och där var tre typiska zigenertjejer som stod och hängde vid rivningsstaketet på Annelundsgatan eller vad den heter, hörnan Ö Farmvägen. Inte speciellt snygga eller raffigt klädda, inte som förra sommaren då där var ett par riktigt snygga. Bla en i bikini/underkläder som drog trosorna åt sidan och visade f*ttan när man körde förbi!
Citera
2019-03-21, 14:44
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorg59
Så billigt mannen. Avsugning för 300kr?

300:- är väl om det är en bög som suger av.. då kanske det hamnar på 3-500 spänn. Tjejerna vill ha mer än så..Det tar ju tid och tid är pengar..
Citera
2019-03-21, 22:24
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
300:- är väl om det är en bög som suger av.. då kanske det hamnar på 3-500 spänn. Tjejerna vill ha mer än så..Det tar ju tid och tid är pengar..

Nu är det gatan i Malmö det handlar om, och där stämmer nog priset. Bara avsugning vet jag inte, men jag har köpt sex för mellan 300 och 1500 där. Normala för ett knull är nog 5-700.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in