Morbror äger en konferensgård/hotell som huserar olika sorters av evenemang och en fattig riddare som en annan tjärnar nån extra krona där så man ibland kan få smör på mackan. Iaf så har jag vid 4 olika tillfällen varit där och jobbat när feministrörelser varit där på möten, bland annat en större svensk rörelse det varit mkt rabalder om senaste tiden. I början på dagarna är de mkt reserverade mot en "Herregud, har de en kille som personal, å så förtryckarmässigt" eller så "Rätt åt en kille att serva kvinnor, han har insett sin plats". Det lustiga i kråksången är när vinet har flödat en stund på kvällen och de blir småfulla och har sjungit sina kvinnokampssånger för 311:e gången, d.v.s efter ett halvt glas vin. Då delas kvinnorna generellt upp i två stora grupper, de som är riktigt riktigt elaka mot en bara för man är kille eller de som vill knulla en! Det har varit samma visa varje gång. Vissa vill inte ens bli serverade av nån annan än en tjej, andra ropar dit en och kan säga"Vi vill ha in en till flaska vin, men du våldtar den fan inte på vägen ut som ditt manliga släkte ju gör med allt!!!!" vid nästa bord kan det låta "Du var mig en söt kille, du skulle aldrig kunna göra en kvinna illa med dom ögonen, har du nå drag i ballen då? kom få man känna lite, jag bor i rum 236 om du vill...." NEJTACK vill inte ligga med snaggade, överviktiga, hippies! Fast vissa ser ju bra ut, med då är det ofta manshatare!
Har ni liknande upplevelser eller råkat ut för samma sak?
Har ni liknande upplevelser eller råkat ut för samma sak?