Citat:
Ursprungligen postat av
VonKnoblauch
Jodå, man såg allt och var mitt i händelsernas centrum så att säga! Inget för den blyge m.a.o. Det började med att vi män tog av oss kläderna i ett ombytningsrum och fick en handduk, lite som på ett tyskt FKK. Sen fick vi vänta in alla oi ett av de två "knullrummen" där bordellmamman sen körde en liten regelgenomgång (i princip, släpp fram andra, och byt kondom hela tiden). Sen kom de tre tjejerna in, satte sig mitt på sängen och började hångla med varandra! Det var startskottet för killarna som hade varit med på såna här kalas förut, så någon smög upp bakom, en annan framför, osv. Själv stod jag och såg på skådespelet till att börja med, när jag sen såg en ledig mun (tror det var Nicole) hoppade jag raskt fram och tryckte in kuken där och fick en härlig avsugning on the go! Sen bytte jag plats med killen som hade knullat henne bakifrån i doggy, och så där höll det på. Det finns bara två rum på PG (plus "omklädningsrummet" som är deras S&M-rum i vanliga fall) och ganska snart gick en av tjejerna över dit tillsammans med tre killar. Själv gick jag fram och tillbaka mellan rummen för att se var det var mest action... Emellanåt fick man stå snällt och vänta på sin tur men även det var ju rätt så upphetsande. Jag hade tur och hamnade på rygg framför Victoria ganska länge medan hon sattes på bakifrån av flera killar som turades om, det var då jag fick en så fantastiskt skön och lång avsugning! Till slut när sista killen var klar gled hon upp på mig i cowgirl och herregud vad hon red mig! Kommer inte ihåg så värst mycket mer detaljer utan det är helhetsintrycket som sitter kvar... Jo förresten, som tur var kom jag åt alla tjejernas fittor också och fick slicka redigt (min favoritsyssla) och blötare fittor har jag aldrig smakat så de verkade ha grymt kul alla tre!

Ja, här skulle man varit med! För en del år sen var sexparty rätt vanligt. Har varit med om sådana på Mon Cherie, Pussy Galores och Seduction. Typiskt fyra tjejer och kanske 16 killar. På Mon Cherie kände svenska Melissa igen mig från City Girls, vi hade knullat där. Hon blev kåt, bara drog in mig i ett rum, och slängde sig på rygg i sängen.
Se på när andra har sex är något speciellt, och kul att göra det i grupp.
Gangbang arrangeras då och då enligt Eroguide, men jag vill ha ett rejält Sex Party, som förr i tiden....