2022-06-13, 15:57
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Var/när har du råkat ut för dessa hårda gymnastikmadrasser?
Nu överdrev jag kanske. Men det är sällan jag stöter på vanliga sängar med lakan och täcken.
Citera
2022-06-13, 16:56
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Ok. Hur är sängarna? Är det vanliga mjuka hemmasängar eller är det sånadära hårda madrasser som man knullar östbrudarna med?

Undvik S/M-rummet med sträckbänkar och dyl så ska det nog inte vara nåt problem. ;-)
Citera
2022-06-13, 17:04
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Undvik S/M-rummet med sträckbänkar och dyl så ska det nog inte vara nåt problem. ;-)
Väljer man själv rum? Jag vill som sagt bara ha en vanlig säng. Sådana som 99 procent av europas befolkning sover på.

Riktigt jävla sugen på Sif. Får ta en morgonknull med henne innan jag tar tåget hem.
Citera
2022-06-16, 00:52
Medlem
Jag hade siktet inställt på svenska Marie på PG, någon som har testat henne?

Nu blev jag dock intresserad av Sif. Jag brukar bara välja tjejer med naturliga bröst Max C. Jag gillar inte sillisar eller hängiga bröst. Men Sif ser ut att ha fina naturliga bröst som inte hänger. Vad säger ni som har träffat henne?

Sigga ser också ok ut. Någon som har träffat henne?
Citera
2022-07-03, 09:15
Medlem
Schukats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Jodå, man såg allt och var mitt i händelsernas centrum så att säga! Inget för den blyge m.a.o. Det började med att vi män tog av oss kläderna i ett ombytningsrum och fick en handduk, lite som på ett tyskt FKK. Sen fick vi vänta in alla oi ett av de två "knullrummen" där bordellmamman sen körde en liten regelgenomgång (i princip, släpp fram andra, och byt kondom hela tiden). Sen kom de tre tjejerna in, satte sig mitt på sängen och började hångla med varandra! Det var startskottet för killarna som hade varit med på såna här kalas förut, så någon smög upp bakom, en annan framför, osv. Själv stod jag och såg på skådespelet till att börja med, när jag sen såg en ledig mun (tror det var Nicole) hoppade jag raskt fram och tryckte in kuken där och fick en härlig avsugning on the go! Sen bytte jag plats med killen som hade knullat henne bakifrån i doggy, och så där höll det på. Det finns bara två rum på PG (plus "omklädningsrummet" som är deras S&M-rum i vanliga fall) och ganska snart gick en av tjejerna över dit tillsammans med tre killar. Själv gick jag fram och tillbaka mellan rummen för att se var det var mest action... Emellanåt fick man stå snällt och vänta på sin tur men även det var ju rätt så upphetsande. Jag hade tur och hamnade på rygg framför Victoria ganska länge medan hon sattes på bakifrån av flera killar som turades om, det var då jag fick en så fantastiskt skön och lång avsugning! Till slut när sista killen var klar gled hon upp på mig i cowgirl och herregud vad hon red mig! Kommer inte ihåg så värst mycket mer detaljer utan det är helhetsintrycket som sitter kvar... Jo förresten, som tur var kom jag åt alla tjejernas fittor också och fick slicka redigt (min favoritsyssla) och blötare fittor har jag aldrig smakat så de verkade ha grymt kul alla tre!

Ja, här skulle man varit med! För en del år sen var sexparty rätt vanligt. Har varit med om sådana på Mon Cherie, Pussy Galores och Seduction. Typiskt fyra tjejer och kanske 16 killar. På Mon Cherie kände svenska Melissa igen mig från City Girls, vi hade knullat där. Hon blev kåt, bara drog in mig i ett rum, och slängde sig på rygg i sängen.

Se på när andra har sex är något speciellt, och kul att göra det i grupp.

Gangbang arrangeras då och då enligt Eroguide, men jag vill ha ett rejält Sex Party, som förr i tiden....
Senast redigerad av Schukat 2022-07-03 kl. 09:30.
Citera
2022-07-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyckeMus
Det är huset på bilden. Man går in genom glasdörren som är märkt 231 A. Om man av något skäl tycker det är besvärligt att gå 1,2 km från Emdrup st stannar flera busslinjer i korningen Tuborgvej/Lyngbyvej. Enklast om man kommer från KBH-hållet är att ta buss 150S från Nørreport. Från Emdrup st (eller Hellerup st) kan man ta buss 21.
Om man inte har något emot en promenad på ca 20 min kan man åka till Hellerups station och gå till PG. Bra vägbeskrivning finns på Google maps. Glasdörren öppnas inåt, sedan finns det en dörr till där man ringer på och den vänliga telefondamen kommer och öppnar.
Senast redigerad av OrbitAroundSound 2022-07-11 kl. 22:04.
Citera
2022-07-29, 20:59
Medlem
Schukats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schukat
Ja, här skulle man varit med! För en del år sen var sexparty rätt vanligt. Har varit med om sådana på Mon Cherie, Pussy Galores och Seduction. Typiskt fyra tjejer och kanske 16 killar. På Mon Cherie kände svenska Melissa igen mig från City Girls, vi hade knullat där. Hon blev kåt, bara drog in mig i ett rum, och slängde sig på rygg i sängen.

Gangbang arrangeras då och då enligt Eroguide, men jag vill ha ett rejält Sex Party, som förr i tiden....

Här en länk om sexparty på Pussy Galores 2007:
https://www.avisen,.dk/tag-med-til-j...ty_158606.aspx.
Detta var bra. Obegränsad sex med villiga kvinnor. Dessutom fri insyn när andra har sex.

Hoppas att Sexparty vaknar till liv igen. Saknar detta.
Citera
2022-07-29, 23:51
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Lustigt nog kändes det inte det minsta "awkward" eller något männen emellan när väl actionen började. Snarare så att man nästan ville high-fiva när man bytades om... Allmänt var det jävligt go stämning och ingen som betedde sig svinigt. Det enda sega var just i början när man trängs i den lilla hallen, ska byta om och sen sitter alla som fån i rummet i väntan på att det roliga ska börja, då var det ingen som försökte kallprata utan vi bara väntade. Sen var det ju ganska skiftande fysionomier, alltifrån en svart kille, jävligt vältränad med stor kuk (förstås!) till normala, lite blekfeta svennar i 40-årsåldern som mig, till ett par herrar i övre 50-årsåldern. Mest danskar, men ett par svenskar och en holländare också (som intressant nog inte ville delta utan bara titta på...) Efteråt däremot när vi klädde på oss blev det mer prat mellan oss, mest förstås om idiotisk svensk sexhandelspolitik, corona och annat aktuellt. De jag snackade med var jävligt trevliga och hade det bara funnits en krog i närheten hade vi nog gärna gått dit och delat även några bärs efteråt...
Förstår om ni var slutkörda efter en timme.
8-9 män på 4 tjejer är definitivt mer pussyparty än GB, enl min mening.
Citera
2022-07-29, 23:54
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schukat

Du nöjer dig inte m GB? Vad är det då du vill ha?
Citera
2023-11-19, 23:43
Medlem
En trevlig och skön upplevelse på PG i Köpenhamn

Var i Köpenhamn för ett tag sedan och besökte då Pussy Galores och träffade den mysiga tjejen Nichole B.

Efter ett par lite sämre träffar med ett par tjejer senaste två gångerna på CityGirls där det allmänt kändes lite stelt och där inte alls rätt känsla uppstod och som allmänt var rätt trist så hade jag beslutat mig att testa lyckan i huvudstaden istället.
Verkligen inget fel på Helsingørs City Girls som jag har haft ett par fantastiska upplevelser hos men två senaste tjejerna var inte riktigt min grej och var därför bättre på att göra research den här gången.

Jag skulle till Köpenhamn i andra syften men skulle hinna med ett besök först.
Checkade först in på hotellet, var där en stund och sedan ringer och bekräftar tid en timme innan. Klockan närmar sig 5 på eftermiddagen och det har börjat bli rätt så mörkt ute.
Ok, tänker jag, nu var det dags igen. Se till att det här blir bra nu!
Jag lite nervös men ändå helt under kontroll. Jag var nog mer än lite nervös förresten. Men har definitivt varit värre.
Går direkt fram till ytterdörren, många bilar åker förbi på en typ motorväg utanför men det är mörkt och ändå ganska så diskret. Känns som ingen verkligen har koll på att det ligger en bordell där.

Jag går in och direkt fram till nästa dörr. Det är en dörr innanför den första dörren, ringer på en klocka och blir insläppt. Blir direkt visad vägen till ett rum av värdinnan och vi konstaterar att vi pratat i telefon för en timme sen.

Mysigt rum, neddragna gardiner. Hade nog varit rätt ljust i dagsljus men det är nu rätt dov belysning och musik spelas. Sätter mig ner och väntar och fått höra att tjejen kommer snart.

Ser att det hänger en spegel över väggen och en annan som står på långsidan. Mysig inredning som inte känns jättetydligt sexinriktat. Sängen är rätt stor och allt verkar typ redo.
Känslan när man väntar är speciell. Hur kommer hon se ut? Men det var nästan att jag hörde redan på klickljuden i korridoren att det här blir rätt. Ljuden kommer närmare och plötsligt åker dörrhandtaget ned och dörren öppnas. En ganska kort lättklädd tjej kommer in och frågar om jag är *mitt förnamn*, det stämmer säger jag, och du är Nichole? Det gjorde det och hon såg ungefär ut som på bilderna på deras hemsida. Fast t om lite bättre måste jag faktiskt säga. Väldigt fast och snygg kropp.

Vi pratar kort om vad jag vill och jag betalar. Hon säger att hon är tillbaka inom en minut!

Jag tar av mig jeans, och strumpor och har bara t-shirt och kalsonger på. Hon kliver in i rummet igen. Hon har bara på sig bh och trosor med långa strumpbyxor. Hon är sexig! Och jag börjar känna av vad som håller på att hända. Jag berättar att jag kan bli nervös ibland i såna här situationer. Hon är väldigt förstående och lättsam och berättat att vi bara gör det steg för steg. Och berättar att det inte finns några klockor eller någonting på rummet men att det kommer att knacka på dörren när det är fem minuter kvar. Så man man vet hur mycket tid man har då.
Hon säger också att hon går med på kyssar bara det inte är med tunga.

Vi börjar nästan direkt stå och krama varandra. I takt till musiken står vi och gungar mot varandra. Känner hennes kropp mot min kuk och det är en mysig stämning. Undviker att kyssa henne men det är fint att stå där och klädesplaggen åker av efter ett par minuter. Tillsist är vi helt nakna och hon håller lite i kuken som nuddar övre delen av hennes mage. Jag känner in henne och hon har en varm känsla verkligen. Fina bröst och rumpa. Och snygg mellan benen också.

Vi lägger oss på sängen och hon runkar mig en kort stund och sätter på kondom och jag ber henne att suga. Det gör hon. Tittar mig i ögonen och jag tittar tillbaka. Det är hett att se men nu vill jag få sätta igång på allvar så säger till henne att rida mig. Hon är snart på mig och har mig i sig. Hon är rätt så tight och jag åker ur några gånger innan vi riktigt hittar rätt. Skönt är det. Men hon verkar vilja att jag gör det mesta av jobbet medan hon mer kramar mig. Funkar bra! Börjar köra på rätt snabbt men avbryter och tycker det är dags för doggystyle så vi övergår till den.
I början ganska långsamt men definitivt skönt. Hon stönar en del, det blir snabbare. Jag ser oss lite kort i spegeln och känner hennes kropp. Oerhört snygg och sexig. Kör på hårdare och håller nog på i några minuter innan jag lägger mig ner och vi tar en paus. Eller jag tar iaf en paus, hon fortsätter med att suga.

Efter någon minut liggande ner kör vi missionören. Mycket jag över henne och kropp mot kropp. Blir kramad av henne samtidigt. Tänkte först köra lite mer lite på knä och med hennes ben över axlarna typ men nöjde mig med att ha det lite mer intimt den här gången för det kändes så naturligt på nått sätt. Det blev en väldigt mysig stund. Tänker att jag kanske skulle försöka att gå hela vägen och komma för klockan börjar bli rätt mycket och förmodligen inte så lång tid kvar av vår halvtimme men ber henne att rida igen. Det gör hon. Men blir ganska snabbt att jag tar över det aktiva. Hon lutar sig framåt mot mig och har typ ansiktet vid mitt högra öra och stönar skönt samtidigt som jag kör på allt snabbare. Känns som en fantasi. Känns lite overkligt och som att man ser en väldigt erotisk film. Verkligen på ett härligt sätt.
Har mina händer lite överallt på henne.
Börjar känna att det nästan går för mig och det byggs upp flera sekunder och man känner väldigt tydligt vad som är på gång. Hon märkte det också för ju närmare jag var att spruta ju mer stönade hon och sa typ ”såja!” som att hon verkligen unnade mig att ha en så skön känsla när jag precis fick utlösningen djupt inuti i henne (fast i kondomen då). Väldigt väldigt skönt!!

Tackar henne för en skön stund! Kände mig dock inte det minsta sugen på att kramas mer eller överhuvudtaget vara fysik efteråt utan det var så bra som det var. Så vi bara småpratar lite innan vi tar på oss och pratat lite vidare samtidigt som jag snabbt får på mig alla kläder och vi går ut genom korridoren och en snabb kram innan jag är ute på gatan igen.

I ett glädjerus kommer jag ut i den duggregnande höstkvällen. Mår enormt skönt och känner mig allmänt sådär som man vill känna sig efter man gjort såna här saker.

Åker in till centrum igen för att fortsätta kvällen med helt andra grejer som också är roliga men som inte har något alls med sex att göra.

Det blev en helt klart mer intimt möte än vad jag hade trott. Mindre porrigt och mer kramigt men ändå rätt intensivt mellan varven i högt tempo. Nichole var jätteskön och gillade både hennes kropp och hur hon var. Allmänt trevlig och skön. Väldigt naturlig på det snygga sättet. /Mycket nöjd kund!
Citera
2023-11-20, 09:08
Moderator
BlueSwedes avatar
Sammanfogade med befintlig tråd i ämnet. Sök gärna innan ni startar nya trådar!
Mod
Citera
2023-11-20, 13:51
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEyeUSee
Var i Köpenhamn för ett tag sedan och besökte då Pussy Galores och träffade den mysiga tjejen Nichole B.

Tack för en trevlig recension! Har ett tag varit sugen på att träffa Nicole.
Även om jag själv tycker det är svårt, och att det ändå är ganska subjektivt, skulle jag vilja fråga om hur hennes ansikte ser ut. Är hon mer "söt" eller mer "snygg"? Några utmärkande drag? Lik någon känd person?

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in