2014-10-21, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NgulBanan
Vilken jävla sköning haha Frisk borde bli vår försvarsminister

haha fan vad underbart det hade varit! Presskonferenserna hade varit krigsförklaringar hit och dit!
Citera
2014-10-21, 16:41
Medlem
"Den här ubåten är inte från Centralafrika eller Nya guinea"
Citera
2014-10-21, 16:47
Medlem
Zebogevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BULD
SNÄLLA, kan inte någon klippa ihop alla klipp som finns med Göran och göra en video på Youtube?
Det finns två olika klipp uppe där men det är ju bara två intervjuer. Vill ha ett klipp med alla hans uttalanden Make it happen!
Kan rekommendera intervjun med honom i SVT i morse:
http://www.svtplay.se/gomorron-sverige
Scrolla fram till 0:53.
Rolig men samtidigt ganska alvarlig. Inget tjafs här inte...
Citera
2014-10-21, 16:48
Moderator
OYs avatar
Ingen som vill skjuta falska älgar, ingen som vill jaga falska ubåtar, haha, skön logik.
Citera
2014-10-21, 16:49
Medlem
Oljas avatar
"När minken dyker så låter hans tassar...eller vad han har nu för tiden"
Citera
2014-10-21, 16:49
Bannlyst
"Det här är inte fia med knuff det är allvar nu".
Citera
2014-10-21, 16:50
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonewallJackson
"anta att de har tagit sig upp på land, tagit sig in till stan med SL och tagit sig hem med lämplig finlandsfärja"

Ett seriös övervägande faktiskt. Såg i dag en militärt fordon bevakande vägen ut från ett skärgårdsområde. Bussen skulle precis komma den låg en bit bakom mig men hade bara en passagerare.
Ni kan raljera göra er löjliga men ni verkar inte ens ha sett agentfilmer, så extremt fattig som er fantasi verkar vara.
Citera
2014-10-21, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olja
Han är så bergsäker på att det är ryssen som är här! Känns som Göran har blivit hjärntvättad av kalla kriget att det enda han kan tänka på är att ryssen är här och jävlas

Precis som luttrade gamla trafikpoliser kan peka på en tillsynes slumpvis bil och säga "den tar vi" och ofta göra ett gripande så har även gamla officerare ett utvecklat sjätte sinne när det handlar om den gamla fienden från öst.
Citera
2014-10-21, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrikapa
"Nämän det är ju klart att en ryska inte tror att det är en rysk ubåt.... hon är eller... vill ju inte vara landsförrädare"

"Ryssarna är mycket tåliga när det gäller att äta enahanda mat"

Mina personliga favoriter.
Citera
2014-10-21, 17:08
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Den här snubben kände jag inte till innan jag läste tråden, jo jag får mina nyheter via Flashback... Men vilken snubbe den här Göran är! Hatten av för honom.
Citera
2014-10-21, 17:09
Medlem
"Jaa... de kör väl en 30 knop eller någonting.", han har ta mig fan alltid svar på tal.
Citera
2014-10-21, 17:10
Avslutad
"Detta är inte fia med knuff" "gisslansituationer som kan urarta".. Karln Lider ju å det grövsta av vanföreställningar.

Enligt Göran så dundrar snart 10 mekaniserade ryska bataljoner snart genom kungsholmen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in