Jag har skapat flera trådar i medicinforumet och ställt frågor om min yrsel som fortfarande är under utredning.
Denna yrsel/gungningar och paniken inför vad som är fel på mig är nu för mig outhärdlig och jag känner starkt att jag inte längre klarar av att hantera detta längre.
Jag bor i Italien, jobbar mycket, har inga närstående och nu när situationen är ohållbar måste jag vända mig till medicin. Det vore direkt oansvarigt av mig att låta denna soppa av panik, stress och oro få fortsätta koka i min kropp. Den måste brytas nu, för om det visar sig på min hjärnröntgen att något är fel måste jag kunna hantera det beskedet.
Och är det inget fysiskt fel på mig är det något riktigt psykiskt fel på mig. Om min hjärna kan få mig att känna som jag är på ett skepp precis dygnet runt, ja då är det fel på min hjärna.
Jag frågar om råd vilken medicin jag skall ta som passar för mina symptom? Jag är inte deppig utan mer panikslagen, orolig, rädd, förtvivlad, dödsångest och mitt hjärta slår fort dygnet runt.
Jag fick valium av en kollega som hjälpte mig att sova i början men numera sitter den effekten i bara ca 1 timma. Jag vill nu se på en mer 'långsiktig' medicinering som jag tar en dos varje dag vid samma tidpunkt.
Tack snälla för er hjälp, jag känner mig så ensam och förtvivlad.