2014-10-20, 10:55
Medlem
Tjenare, planerar lite studentflak och skulle då vilja komma på något att skriva på banderollen. Jag går teknik så det vore kul att ha något om det, fast helst så vill vi ha något som hånar bf (barn och fritid).
.
Citera
2014-10-20, 13:13
Medlem
MonkMans avatar
Varfor ska du hana dem ? Du ska val anses som "vuxen" nu sa lagg ner mobbingen. Du ska val ha framtida ungar pa dagis nagon gang eller ? Kan du inte komma pa nagot sjalv att skriva sa kanske du skulle gatt Estet och inte nagot nordigt javla teknik-program. Fjant.
Citera
2014-10-20, 17:43
Medlem
RonnyRasks avatar
Barnporr och livstid
Tekniklinjen 2014 (Valfri gymnasieskola).

Ganska lam men du fattar poängen. Saker som rimmar på barn och fritid typ.
Citera
2014-10-20, 23:48
Medlem
Du har säkert hört den förut men i skolan jag gick så kallade vi barn och fritid för barn utan framtid. Inte så kul men alltid något.

Gick natur själv.
Citera
2014-10-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Varfor ska du hana dem ? Du ska val anses som "vuxen" nu sa lagg ner mobbingen. Du ska val ha framtida ungar pa dagis nagon gang eller ? Kan du inte komma pa nagot sjalv att skriva sa kanske du skulle gatt Estet och inte nagot nordigt javla teknik-program. Fjant.

Vi har lite rivalitet mellan klasserna och därför är det en kul grej (internskämt if you will). Finns ingen anledning till att överreagera, ta det för vad det är..
Citera
2014-10-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muto_kenji
Du har säkert hört den förut men i skolan jag gick så kallade vi barn och fritid för barn utan framtid. Inte så kul men alltid något.

Gick natur själv.

Just det, nu när du säger det så är det ju lite utav en klassiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in