2014-10-24, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
fick detta i denna sekunden:

Dear Member,

Thank you for contacting us.

We are aware that we are currently experiencing some technical issues and our technical team is working diligently to try and resolve them as soon as possible.

We will update when we have some more information.

Please accept our most sincere apologies for this issue.

Kind regards,

Daniel Wade

Fick också det först! Sen EFTER det påstår dom att någon varit inne på min sida! Alltså vad är detta för jävla skämt sida!
Citera
2014-10-25, 03:53
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Fick också det först! Sen EFTER det påstår dom att någon varit inne på min sida! Alltså vad är detta för jävla skämt sida!

Fast enligt dom är det du som påstått att ngn logat in som dig, var kommer det ifrån?
Citera
2014-10-25, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Fast enligt dom är det du som påstått att ngn logat in som dig, var kommer det ifrån?

Det vet jag inte, Jag har inte påstått en sådan sak. Det enda jag har sagt är att jag inte kommer in på borden, Och att pengar har dragits från mitt pokerkonto inget annat. Lite dåligt av dom att jag fortfarande inte fått något svar från dom.
Citera
2014-10-25, 19:11
Bannlyst
Efter att ha ringt dom fick jag upp detta.

This is the Operations Department at Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. which manages operational services for 888poker. We are contacting you in regards to your 888poker account with username "dylanjbw20". HAHA VAD FAN FICK DOM dylanjbw20 IFRÅN? DET ÄR INTE ENS MITT INLOGGNINGSNAMN. NU HAR DOM HITTAT PÅ NÅGOT
''

We have carried out some routine security checks on your account and can confirm that all logins to your account have come from the same IP addresses and computers that have been consistently used. This clearly shows that there has not been any breach of security on your account from our side.

, as you will be aware, in order for your 888poker account to be accessed, someone would require your Username and Password details. As long as your log-in is not divulged in any way, there is no other way in which your account could be accessed by a third party.

In light of my investigation, we are afraid we cannot accept your claim of unauthorized use of your 888poker account. We would therefore suggest you speak to your friends and family that may have accessed your computers regarding the situation. In my experience, this has usually revealed the perpetrator.

, under the circumstances we must inform you that your account will remain blocked until we receive notification from you that the matter has been settled from your side.

We kindly ask that you refrain from opening further accounts with any gaming site owned and operated under the Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. umbrella; until this matter has been resolved, as such accounts will be closed as soon as they are detected. In case that you do open any new accounts, Cassava Enterprises may, at its sole discretion, withhold all deposited and related monies in relation to such accounts.

We hope this matter can be resolved amicably and hope to welcome you back to our tables very soon.

Kind Regards,

Mitt svar är

Listen to me now! I never said that someone has logged into my account, I do not know what you get it from. It was you who claimed that!
I had $ 7500 in my account about. I pressed a sit and go for $ 1000 nothing happend. I pressed again nothing happend......

After that it will come up that you have technical problems. I wait a few hours and when I log in it is $ 20 in my account. Someone in my family or close no I was sitting on the computer all the time..........

As you can probably see the game history, was the latest 7500 dollars has gone right? Because I have not played for them and it has no one else done. So you see, I have not accused any that have been on my account! You had technical faults and I know more than I had. And after that it was $ 20 to my account
Citera
2014-10-27, 22:24
Medlem
Vad i helvete är det där för jönsar? Nu tycker jag att du kör på hårt, och hotar med att vända dig till 2+2 forum eller andra stora pokerforum. Tror nog sådan publicitet kan avskräcka dem ganska rejält.
Citera
2014-10-29, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Vad i helvete är det där för jönsar? Nu tycker jag att du kör på hårt, och hotar med att vända dig till 2+2 forum eller andra stora pokerforum. Tror nog sådan publicitet kan avskräcka dem ganska rejält.

Får göra det, Det enda dom kan säga i telefonen är excuse hela tiden, Svarade på deras mail för 4 dagar sedan att dom inte ens har kollat mitt konto utan någon jag inte har en susning om vems det är. Även fast jag ringt dom kanske 7-8 gånger och sagt mitt alias till dom. Så känns lite som att dom har slarvat bort pengarna när dom haft tekniska problem och inte vill stå för det. Men jag ska göra som du säger.

Och om någon undrar detta har inget med verifikation eller bonus eller något att göra. Detta har ju med att göra att dom fick tekniska problem som flera andra människor fått sedan när jag loggade in saknades det 1000 tals dollar
Citera
2014-10-29, 10:10
Bannlyst
Tycker också det är FRUKTANSVÄRT svårt att få tag på personerna i fråga. Dom har att man kan skicka mejl som dom svara på var 5 dag ungefär. Jag hade deras telefonnummer på hemtelefonen men det är inte längre kvar. Någon vänlig själ som kan hjälpa mig hitta det? Att det ska vara så svårt att hitta deras telefonnummer är ju bara löjligt.
Citera
2014-10-29, 17:48
Medlem
fyfan låter förjävligt det där.. kan tänka mig det finns bra många scamsidor av alla spelsidor det finns ute nu för tiden.. Tur man kör på svenska spel och slipper vara rädd!
Citera
2014-10-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Tycker också det är FRUKTANSVÄRT svårt att få tag på personerna i fråga. Dom har att man kan skicka mejl som dom svara på var 5 dag ungefär. Jag hade deras telefonnummer på hemtelefonen men det är inte längre kvar. Någon vänlig själ som kan hjälpa mig hitta det? Att det ska vara så svårt att hitta deras telefonnummer är ju bara löjligt.

Vänd dig till alla pokerforum men ta i beaktande ditt språk och gör ett seriöst intryck. Förhoppningsvis får du stöd och det kan utvecklas positivt för dig. Men för stunden rekommenderar jag dig att se pengarna som borta för alltid, men att du med tur får tillbaka dem. Arga mail och samtal kommer inte hjälpa dig, dock
Citera
2014-10-30, 09:57
Bannlyst
Har fått höra ännu mera skitsnack. Dom fick detta som svar.

Hello stop talking crap will you? do yourselves a favor and cut down on the bullshit. Do you believe in ghosts? Are you saying that a ghost has to log on to my computer? I live all by myself. I have no family no friends nothing so can you please explain how the argument goes off together? I'll say it one more time then I draw this to trial with Sweden's best lawyers. I had $ 7500 in the account. then there was technical difficulties. your fault that there were technical problems not mine . How will anyone be able to log in and play my money when you have technical problems? When I log in, I have $ 20 left. I have not said that someone has to log in to account. I have said that you have taken the money...... You may in that case send my last poker hands so I can see how the "ghost" has played

Alltså det som stör mig är att denna gången har jag verkligen inte gjort något fel. Jag hade 7500 dollar tryckte på en Sng 1000 dollar, Jag blev inte reggad på spelet, Tryckte än gång till på en annan Sng inget hände. Helt plötsligt 5500$ men jag tänkte det kan jag förklara eftersom dom har tekniska problem. Och jag svär vid mitt liv att ingen har varit inne på mitt konto och spelat.

Och jag har heller inte påstått det utan det är dom som gjort det från första början. Jag vet att jag har rätt i detta men kommer troligen aldrig få se dom pengarna igen. Men hoppas dom kan skicka dom så kallade bortspelade pengarnas pokerhänder som jag inte har spelat.
Citera
2014-10-31, 19:55
Medlem
Har riktigt grova problem med dessa just nu också, då mitt uttag på 38k dollar helt plöstligt var borta och, enligt dom så är de tillbaka dragna å uppspelade vilket är skitsnack, och är de så så är jag i sånt fall hackad. De påstår dock att de är spelade från en och samma ip alltså min ip. Vilket är skitsnack som sagt.

Polisanmälde ärendet men fick ingen hjälp där heller, detta har alltså hänt under denna månad men får ingen hjälp från 888 mer då de vägrar ta på sig ansvaret och polisen som sagt kan tydligen inte göra något då bolaget ligger i Gibraltar. Min fråga är nu hur ska jag gå tillväga? Detta är extrem mycket pengar för mig och de kan ju inte bara kunna blåsa folk hur som? Har bekräftelse på uttag m.m så sitter inte och trollar. 280k åt helvetet.
Citera
2014-10-31, 23:12
Medlem
Skickade ett mail idag att jag vill eskalera till CEO typ och vill hur jävla dåliga dom är, fick detta efter 12 timmar:

Dear ******,

Thank you for contacting us.

Due to the problems we experienced we had a lot of mails to answer and therefore you and other
members have experienced this huge delay. Please accept my sincerest apologies and rest assured that this was an
exceptional circumstance.

To compensate you for your losses we have credited your account with $30 and a ticket for our Hallo-win After Party.

We hope you find this to your satisfaction and once again, we apologise for any disruptions you experienced.

If you require any further assistance with this or any other matter, please feel free to contact us.

Kind regards,

Viola B.
Member Support Representative
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in