• 2
  • 3
2014-11-08, 05:33
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Nä, jag har för mig att det var i mitten av 90-talet som det stiftades en lag om att killar med glasögon inte får ligga, endast sitta eller stå
Citera
2014-11-08, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love-Diana-de-Nice
Får vi killar med glasögon verkligen ligga med snygga kvinnor, eller betraktas vi som "skadat gods" och får ta det som ges?

JA det får dom. Men det får inte killar som tror bagateller avgör. som om man har glasögon eller ej. så du får inte ligga. men alla andra
Citera
2014-11-08, 07:40
Medlem
cramuss avatar
Ja det får vi. Så länge vi inte tror att det är glasögonens fel när man går på en nitlott.
Citera
2014-11-08, 11:24
Medlem
Gubbskems avatar
Självklart inte. Tanten blev torr som en öken, hade migrän varje kväll och uppmanade våra gemensamma vänner att spöa skiten ur den nördiga glasögonormen, när jag efter nått år av gradvis sämre syn gick till optikern och fick domen.

Nu har jag dock skaffat linser i hemlighet och gått ut på facebook med att min syn självläkte. Respekten jag får nu i mitt sociala liv är återigen på normal nivå och tjejen vill ha sex 24/7.

True story.
Citera
2014-11-08, 13:56
Medlem
Jag har glasögon och inga problem att få ligga om jag vill.

Det är inte glasögonen, längden, håret, whatever som gör att folk inte får ligga utan deras osäkerhet och kassa självkänsla.
Citera
2014-11-08, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frogevis
jag tycker att brillor kan vara sjukt attraktivt! önskar ibland att lag var synskadad för att jag hadde passat sjukt bra i ett par svarta skarpa bågar ^^
Synskadad vill väl ingen vara. Kan inte förstå hur man vill ha synfel heller, men det kan ju åtminstone korrigeras.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in