2020-04-10, 21:41
Medlem
Dodafisks avatar
Kan inte vara så många kvar i "klubben" längre. De dör ju som flugor.
Citera
2020-04-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodafisk
Kan inte vara så många kvar i "klubben" längre. De dör ju som flugor.

Just det - jävla Skit- o Bluff o Båg-gäng där massor surrender
Citera
2020-04-10, 22:11
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmmmmm5
Jag fråga han om rash han visste verkligen inte vem du va ! Haha mannen sluta snacka skit din tönt. Om alla är så töntiga du är så cool varför vet ingen vem du är ?
När dom killarn går i stan man ser att dom är om tyckta och respekterade av krögare vakter andra människor. Men vem är du ? Vem vet vem du är ? Sitter bakom skärmen och skryter.

Citat:
Ursprungligen postat av Jahavrfd
Då ljuger han för dig, han vet visst vem jag är din åsna!
Inte sagt dom inte är omtyckta och inte respekterade Ellerhur?
Jag sa vad jag tycker Ellerhur? Och Ali vet vad jag tycker och jag lovar dig att han vet vem jag är!

Pojkar, lugna er.

Er diskussion känns oerhört omogen, ”vem är du”, ”jag lovar dig”, ”tror du att du är cool” etc. Varför kör ni på denna stilen, hur tror ni att er motståndare reagerar när ni bara försöker mästra och förnedra varandra?

Jag känner personer i 1%-världen och de skulle aldrig gå in i en sådan här diskussion.
Citera
2020-04-12, 06:03
Medlem
https://www.facebook.com/10064941146...type=3&theater

Vad är "No Surrender La familia" som vissa har på sina västar.
Citera
2020-04-13, 18:46
Medlem
P.O.Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
https://www.facebook.com/10064941146...type=3&theater

Vad är "No Surrender La familia" som vissa har på sina västar.

Det här meddelandet finns på No Surrenders MC:s hemsida

https://www.nosurrendermc.com/nl/
Citera
2020-04-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.O.W

https://www.nosurrendermc.com/nl/

Hmm ja vad kan vara värre än att någon påstår att dem är med i deras klubb.. Tydligen inte :

3 mulade medlemmar
1 sprängt klubbhus/stripklubb
1 byggnad där en nu mördad medlem huserade i sprängdes sönder.
Flera misshandlade medlemmar.

🙈🙈🙈🙈🙈🙈😂😂😂😂
Citera
2020-04-14, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.O.W
Ja men det har ju inte med saken att göra. Jag länkade till där en medlem som besökte ett riktigt klubbhus och som hade på sig en väst där det stod det.
Citera
2020-04-14, 04:14
Medlem
Sedan kan jag meddela att Grundaren Klaas Otto nyligen blev dömd till 6 år så han valde att hoppa av.
En annan stor profil Henk Kuipers riskerar allt från några år till några år så han hoppade av också. Henk ska starta sitt eget whiskymärke mm. Och då valde 40 personer i Holland att också hoppa av.

Så som vanligt när organisationer byggs för snabbt så har dom ingen stabil grund.

Detta var/är en kalla anka som man inte kan kalla för mc klubb, organisation eller något annat. Vad pinsamt att ledare hoppar av dom ska ju vara dom som är beredda att försvara klubben över allt annat!! Nä då Henk Kuipers såg chans att göra affärer och då göra det så han tjänar på det själv och inte klubben.
Citera
2020-04-14, 04:16
Medlem
Detta betyder i sin tur tycker jag att ni i Bandidos kan väl sluta nu med sina sprängningar mm. Det i Linköping var inte lyckat
Citera
2020-04-14, 12:38
Medlem
qutms avatar
Citat:
Sedan kan jag meddela att Grundaren Klaas Otto nyligen blev dömd till 6 år så han valde att hoppa av.
En annan stor profil Henk Kuipers riskerar allt från några år till några år så han hoppade av också. Henk ska starta sitt eget whiskymärke mm. Och då valde 40 personer i Holland att också hoppa av.
Så som vanligt när organisationer byggs för snabbt så har dom ingen stabil grund.

Detta var/är en kalla anka som man inte kan kalla för mc klubb, organisation eller något annat. Vad pinsamt att ledare hoppar av dom ska ju vara dom som är beredda att försvara klubben över allt annat!! Nä då Henk Kuipers såg chans att göra affärer och då göra det så han tjänar på det själv och inte klubben.
Henk Kuipers verkar ostraffad, sikta pa premier league, inte ha slutat, starta ett klädmarke och antyder att NSMC Sweden ar historia:
https://www.dvhn.nl/drenthe/Henk-Kui....google.com%2F
Henk Kuipers, formerly No Surrender: 'Everything has been suggested in the media, but nothing has happened'
March 5th March 5th Rob Zijlstra Drenthe
Henk Kuipers and his lawyer Roy van der Wal, on Tuesday morning in the court in Groningen. Photo: Rob Zijlstra
The media in particular had to believe it on Thursday morning. According to suspect Henk Kuipers, everything about him has been suggested by journalists. ,,Wrongly. Because nothing happened. ''
After two previous hearings at which Kuipers was questioned by the judges about extortion, threats and violence, today the question is whether the 55-year-old Henk Kuipers from Emmen has led a criminal organization. It is one of the accusations of the Public Prosecution Service.
Combative
Kuipers was not only combative, but also agitated. The judges noted that they thought it was special that Kuipers talks a lot, while he had the word 'omerta' tattooed on the back of his head. The judges noted that omerta is a concept that comes from the Italian mafia and has to do with silence.
Kuipers: ,, What nonsense this is. I don't have a criminal record and you compare me to the Mafia in Italy? ''
Kuipers especially likes the tattoo. The movie The Godfather was the inspiration. “That film has received many Oscars. Then I may like that? ”
Organized association
According to the Public Prosecution Service, there are many indications - mainly obtained by listening to conversations in the club house in Emmen - that No Surrender was involved in crime in an organized context. The judges: "What is striking is that a lot of energy was put into foreclosure."
For example, jammers (jammers) were purchased and special telephones were used (non-eavesdropping PGP devices).
Rushed
Kuipers shrugged. "I don't even have a phone like that. How can I manage a criminal organization? A little leader has such a thing. Right? "" He says this is suggestive, too. Kuipers said he understands why some club members value their privacy. To the judges: "Do you realize how members of motorcycle clubs are being chased?"
Sixteen countries
That No Surrender grew into a large organization in a short time was not disputed by Kuipers. ,, You play first division, but you still want to go to the premier league. "At its peak, the club had 29 chapters in the Netherlands and No Surrender was active in sixteen countries. Judges: "From Australia to Suriname, from Thailand to Sweden." Do not exaggerate, Kuipers said. "We had one member in Thailand, four in Sweden."
Normal club
Kuipers repeatedly stated that he did not like the questions asked by the judges. According to him, there is selective quotation from the file: only the negative things are said to him. Kuipers stated that conversations have also been overheard showing that No Surrender under his leadership is a normal club where drugs were not tolerated.
The criminal case will be continued on September 28. The Public Prosecution Service will then formulate the criminal demands against Kuipers and four co-suspects. It should take so long because, according to the court, it is not possible to get all those involved together earlier.
Senast redigerad av qutm 2020-04-14 kl. 12:44.
Citera
2020-04-14, 12:42
Medlem
Vad babblar du om??? Och ja jag råkade i mitt tidigare inlägg skriva fel. Henk riskerar några månader till några år. Och endast pga detta hoppar han av!!! Och med han hoppade ytterliggare 40 personer av Och Bandidos Sverige har nu alltså i över 1 år krigat mot en Kalle Anka organisation???
Citera
2020-04-14, 12:48
Medlem
qutms avatar
Citat:
Vad babblar du om??? Och ja jag råkade i mitt tidigare inlägg skriva fel. Henk riskerar några månader till några år. Och endast pga detta hoppar han av!!! Och med han hoppade ytterliggare 40 personer av Och Bandidos Sverige har nu alltså i över 1 år krigat mot en Kalle Anka organisation???
Henk säger att NSMC siktar på 'premier league', och 'We had' som om Sverige är historia
https://www.dvhn.nl/drenthe/Captain-...-25341486.html
Kuipers focuses mainly on the sale of t-shirts, hoodies and sweatshirts. He previously told Panorama that he wants to expand his webshop soon with Captain Henk whiskey and Captain Henk gin.
Står både 'Captain Henk Kuipers' och Henk Kuipers, formerly No Surrender så han verkar faktiskt ha slutat
Senast redigerad av qutm 2020-04-14 kl. 12:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in