Om det finns en ubåt på botten i skärgården. Hur kan ubåten veta vad som händer? har dom internet på ubåten? med vilken teknik då isåfall? Kan ubåten kommunicera med sitt "moderskepp" eller med moderlandet utan att svenska militären kan snappa upp kommunikationen? är inte så insatt i hur tekniken fungerar. upplys mej tack.
Går det att få fram någon logg för det den ryska oljetankern, jag tänkte om det legat inne på varvet under en längre tid, en ev minifarkost lyfter man inte gärna upp på däck om det ska vara hemligt.
I så fall borde det finnas någon öppning i kölen på fartyget tänker jag..
Senaste uppdatering för nästan 2 timmar.
OT: UVB-76 är aktiv just nu.. det sänds ord för ord, försök att ha koll något, täckningen är inte bra hos mig.
UVB-76. Vadå "ord för ord" ? The Buzzer låter som den alltid gjort just nu.
Går det att få fram någon logg för det den ryska oljetankern, jag tänkte om det legat inne på varvet under en längre tid, en ev minifarkost lyfter man inte gärna upp på däck om det ska vara hemligt.
Den låg i hamn i fem månader typ innan den åkte ut och la sig utanför oss sen den fjärde.
Om det finns en ubåt på botten i skärgården. Hur kan ubåten veta vad som händer? har dom internet på ubåten? med vilken teknik då isåfall? Kan ubåten kommunicera med sitt "moderskepp" eller med moderlandet utan att svenska militären kan snappa upp kommunikationen? är inte så insatt i hur tekniken fungerar. upplys mej tack.
Finns mobilt internet i skärgården, där har du svaret på din fråga tror jag. I övrigt kan de lyssna och de kan få info från sina egna...
Fartyget har legat i hamn i St Petersburg i 5 månader.