Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlands.guld
Men premiärministern vill ju inte heller att de ska flytta, så ur sionistisk synpunkt spelar ju värdlandet ingen roll då deras utgångspunkt är att alla judar ska bo i samma land? Och är det då inte i dina ögon värre med judar som inte är sionister och vill flytta än de judar som är sinister och vill ha ett eget land som Israel?
Nu gällde ju det här "fattiga judar som vill till Europa". Jag menar att samtliga judar är ett potentiellt hot, nu eller i framtiden, oavsett hur de ställer sig till Israel i dagsläget. Detta eftersom judarna har sin egen världsbild som skiljer sig från vad som är i vårt intresse. De hör inte hemma här oavsett vad de eller Bibi "vill".
Vad gäller Israel så är det en spion- och terrorstat som jag hoppas försvinner snarast, så vilka som är "värst" låter jag vara osagt. Att sionisterna i USA har ett mycket stort inflytande över vilka blatteländer som ska bombas den här veckan är ingen hemlighet. Flyktingströmmarna kommer hit, och våra "maktgranskande" tidningar, som tycks uppvisa ett märkligt sammanträffande gällande ägandestrukturerna, välkomnar dem med öppna armar. Judar tycks vara ett problem oavsett var de befinner sig, vilket inte är så konstigt med tanke på att deras syn på resten av mänskligheten är fientlig i grunden. Det här är ett mycket äldre fenomen än sionismen.