2019-08-22, 23:16
Bannlyst
Varför hatar du honom så?
Citera
2019-08-23, 06:10
Medlem
Har ni sett hans frisyr? Han kammar sig inte någonstans men använder gelé för att skapa något slags tuppkam på toppen av huvudet. Så gör barn på mellanstadiet, inte gubbar på 50. Han hade sett betydligt bättre ut om han helt enkelt bara lät bli att kamma sig och lät håret vara som det är, utan gelé.

Hursomhelst. Han postade en selfie av sig själv på instagram häromdagen. Jättestor bild av ansiktet och halsen. Komplett med den fula tuppkammen. Samt en jättestor äcklig finne på halsen. Vidrigt.
Citera
2019-08-23, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Myshufvud

Jag besökte hans blogg men det är många år sedan nu. Jag hamnade där därför att även jag är övertygad om det svenska samhällets alla svaga sidor å det ekonomiska.

Upptäckte att han var kvar på 80-talet vad avser det militära. Jag gillar dagens Ryssland och vill att landet ska få vara ifred. Den här tomten Lars W varnade och varnade istället och skrev t o m en usel kopia på Operation Garbo. Lade också märke till vilken vresig stropp han är.

Han borde lägga ned sin fascination för storpolitik och militära saker. Han tror han vinner på att vara en surgubbe och det har han gått bet på. Bättre tänka själv också än att gå i Sveriges och NATOs ledband. Vilken d-a tomte.
Citera
2019-08-24, 10:01
Medlem
Man kan undra i vilken värld herr Wilderäng & Co lever ? I vilken bubbla han hämtar sina livserfarenheter ifrån ..

Pengar verkar finnas i överflöd och det drüga föraktet för människor som inte kan slänga ut pengar på en Tesla för dryga miljonen eller mer eller en Kina-Volvo för närmare miljonen är närmast bottenlöst. Dessa människor benämns för "pöblen" i bloggen och dess kommentarer.

Vanliga människor med vanliga löner, även om de betalar statlig skatt då de tjänar över brytpunkten köper för egna pengar INTE ovan fordon utan betydligt mera prosaiska för mer normala summor.

https://cornucopia.cornubot.se/2019/08/polestar-2-ser-ut-att-bli-en-svensk.html
Citera
2019-08-24, 14:09
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtGT
Man kan undra i vilken värld herr Wilderäng & Co lever ? I vilken bubbla han hämtar sina livserfarenheter ifrån ..

Pengar verkar finnas i överflöd och det drüga föraktet för människor som inte kan slänga ut pengar på en Tesla för dryga miljonen eller mer eller en Kina-Volvo för närmare miljonen är närmast bottenlöst. Dessa människor benämns för "pöblen" i bloggen och dess kommentarer.

Vanliga människor med vanliga löner, även om de betalar statlig skatt då de tjänar över brytpunkten köper för egna pengar INTE ovan fordon utan betydligt mera prosaiska för mer normala summor.

Ett inlägg som bygger på att han får påpeka att han har välbeställda i sin vänskapskrets. Vilket tomte det är alltså.
Citera
2019-08-24, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtGT

Som jag har varit inne på tidigare så tror jag inte att det är så illa som det låter utan det är hana diagnos som gör att han säger saker som låter väldigt otrevligt ochh klumpigt fast han inte menar så.
Citera
2019-08-24, 23:20
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Och vem har han skrivit den här boken med då?

https://www.adlibris.com/se/bok/ar-du-forberedd-9789188959119
Citera
2019-08-25, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BevarsMilderPeng
Och vem har han skrivit den här boken med då?

https://www.adlibris.com/se/bok/ar-du-forberedd-9789188959119

Men åhhh...
Herrskapet har gått och gift sig !
Vi får väl gratulera! :-)
Citera
2019-08-25, 09:41
Medlem
Rasseltasss avatar
Ni som skriver här, är ni personer som inte fått vara med på Wilderängs "vitlista" på godkända kommentatorer och nu postar på Flashback istället? Ni verkar i alla fall göra Wilderäng frustrerad. Han nämnde nyligen den här tråden i en bloggkommentar och framförde hypotesen att det är en person som bannats från bloggen (med initialerna BH) som lever rövare i denna tråd.
Citera
2019-08-25, 15:22
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Ni som skriver här, är ni personer som inte fått vara med på Wilderängs "vitlista" på godkända kommentatorer och nu postar på Flashback istället? Ni verkar i alla fall göra Wilderäng frustrerad. Han nämnde nyligen den här tråden i en bloggkommentar och framförde hypotesen att det är en person som bannats från bloggen (med initialerna BH) som lever rövare i denna tråd.

Har du en länk?
Citera
2019-08-25, 15:35
Medlem
Är det Lars fru som är med på bilden..?

https://www.facebook.com/LarsWilderangForfattare/photos/a.150384231708978/1536075513139836/
Citera
2019-08-25, 16:03
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myshufvud
Jag kan inte uttala mig i någon annans ställe, men personligen hatar jag inte Wilderäng, jag föraktar honom.

Han har inte gjort sig förtjänt av omgivningens respekt, tvärtom har han genom sitt sätt att behandla andra gjort sig förtjänt av förakt och bör hållas kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in