Flashback bygger pepparkakshus!
2019-08-12, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Att Lasse inte kan förstå att han är infiltrerad förstår jag inte. Varför tror han att en ung ryssbrud skulle gilla honom? Hon är givetvis endast här för att samla intel på Sverige innan ryssarna anfaller.

Är han militär?
Citera
2019-08-12, 21:06
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Är han militär?
Nej. Men han vill så gärna...
Citera
2019-08-12, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Nej. Men han vill så gärna...

Varför ska han då infiltreras av ryssar innan invasionen?
Citera
2019-08-12, 21:37
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Varför ska han då infiltreras av ryssar innan invasionen?
Det ska han inte. Men känner jag wildhjärnan rätt så får han någon slags tillfredsställelse av att ha en rysk brud så att folk bl.a. här börjar spekulera. Det bekräftar wildhjärnans ego.
Citera
2019-08-12, 22:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Är han militär?

Behöver han vara militär för att bli infiltrerad av ryssar?

Vem skulle inte vilja infiltrera Lars Wilderäng?
Citera
2019-08-12, 23:58
Medlem
Har han någon diagnos? För han skriver väldigt märkligt ibland på sin blogg. Han verkar nästan besatt av lågkonjunktur, ekonomiska kriser och arbetslöshet och ibland skriver han på ett sätt som får det att verka som att han faktiskt vill att det ska gå så illa som möjligt och att han nästan blir lite upphetsad när han tänker på hur svårt folk kommer få det. Han ger ett intryck av att vara väldigt bitter. Men jag har svårt att se varför han skulle vara så bitter. därför undrar jag om det inte bara är lite mild autism som gör att han uttrycker sig så utan att egentligen mena så mycket.
På bilder ser han dessutom lite sådär bortkommen ut som dom på spektrummet ofta gör.
Citera
2019-08-13, 08:37
Medlem
Lars Wilderäng på Twitter är en enda lång uppräkning av dystopier

https://twitter.com/Cornubot
Citera
2019-08-13, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Har han någon diagnos? För han skriver väldigt märkligt ibland på sin blogg. Han verkar nästan besatt av lågkonjunktur, ekonomiska kriser och arbetslöshet och ibland skriver han på ett sätt som får det att verka som att han faktiskt vill att det ska gå så illa som möjligt och att han nästan blir lite upphetsad när han tänker på hur svårt folk kommer få det. Han ger ett intryck av att vara väldigt bitter. Men jag har svårt att se varför han skulle vara så bitter. därför undrar jag om det inte bara är lite mild autism som gör att han uttrycker sig så utan att egentligen mena så mycket.
På bilder ser han dessutom lite sådär bortkommen ut som dom på spektrummet ofta gör.

"..För han skriver väldigt märkligt ibland på sin blogg. Han verkar nästan besatt av lågkonjunktur, ekonomiska kriser och arbetslöshet och ibland skriver han på ett sätt som får det att verka som att han faktiskt vill att det ska gå så illa som möjligt och att han nästan blir lite upphetsad när han tänker på hur svårt folk kommer få det. Han ger ett intryck av att vara väldigt bitter.."

ja, han blir troligtvis "hög" på det och får någon sorts subtil ... tillfredsställelse...
Tyvärr..
Citera
2019-08-13, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtGT
ja, han blir troligtvis "hög" på det och får någon sorts subtil ... tillfredsställelse...
Tyvärr..

Fast det känns lite för extremt, han har väl inget att vara så bitter över?
Citera
2019-08-14, 17:10
Medlem
Chalices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin

Oklart, men min fjärrdiagnosticering blir 100% Asperger och sannolikt Narcissistisk personlighetsstörning.
Citera
2019-08-14, 17:16
Medlem
Voelsens avatar
Undrar om han har kvar cd-spelaren han köpte för sin första lön. Den var av "hög kvalitet" så den håller nog än.
Citera
2019-08-15, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalice
Oklart, men min fjärrdiagnosticering blir 100% Asperger och sannolikt Narcissistisk personlighetsstörning.

Tror faktiskt inte han är så narcissistisk utan det är hans mistänkta Asperger som gör att det som kommer ur honom låter lite mindre finslipat än vad han tänker sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in