2024-01-05, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons-Bokalen
Jag kan för mitt liv inte förstå hur en så förbaskat ful varelse kan få en så söt tjej när så många killar med normalt utseende inte lyckas få till det med tjejer.

Lars ser ut som en sextonårig datanörd med rynkor.

Sexig eller het kan jag förstå om någon tycker att hon är men söt? Nä.
Båda är medlemmar i Mensa och har liknande intressen. Inte vet jag. De kanske är asexuella eller så njuter Lars av att se sin fru bli påsatt av andra män eller så går hon igång på hans rysshat. Eller pengar. Eller så har han en stor kuk. Vi har ingen aning.
Citera
2024-01-05, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messier11
Läste tidigare han blogg men numer är han ju rena parodin på dårskap.. propagerar för vaccin(covid) och har ett sådant överdrivet intresse för elbil att man skulle kunna tro att svaret på alla mysterier löses genom att köra elbil..

Har någon läst/lyssnat på hans senaste böcker förresten??
Jag lyssnade genom Fallet för nåt år sedan och noterade bara i bakhuvudet de enorma mängderna av varumärkes-namedropping.
Skulle sedan lyssna på en av krigsböckerna som utspelade sig på Gotland men var tvungen att ge upp pga all denna miljöbeskrivning bestående av varumärken och olika el-fordon.

"Generalen kommer i sin elbil och kliver ut i sin hugo boss kostym ,kastar snabbt en blick med sitt lasik-opererade öga ner på sin TISSOT T-Touch Connect Solar Titanium"

Ja, att Lars är en simpel varumärkestorsk vet vi alla !
Tillika till den grad att han aldrig skulle handla en persedel utan tjusigt varumärke på ett gul-blått varuhus i de halländska skogarna och bära hem dessa i lika gul stor plastpåse. Det vore ju inte bra för hans image som någon sorts världsvan "James Bond"...
Citera
2024-01-05, 14:21
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
"Generalen kommer i sin elbil och kliver ut i sin hugo boss kostym ,kastar snabbt en blick med sitt lasik-opererade öga ner på sin TISSOT T-Touch Connect Solar Titanium"

" Kommer i sin elbil och kliver ut ..." Vafan är det för svenska egentligen. Har LW skrivit så ? Allvarligt ?

Håller med om resten.. Att skriva ut namnet på Tissot modellen ....är ju bara
Citera
2024-01-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
" Kommer i sin elbil och kliver ut ..." Vafan är det för svenska egentligen. Har LW skrivit så ? Allvarligt ?

Håller med om resten.. Att skriva ut namnet på Tissot modellen ....är ju bara
Nja jag hittade ju självklart på ett målande exempel... dock att rabbla hela modellnamnet på klockan tror jag faktiskt förekom i den bok jag försökte lyssna på.

Sen förekom ganska ofta att prefixet "el" lades på olika maskiner och fordon. bland annat var det nån som körde moped och då poängterades det att det var en elmoped
Senast redigerad av messier11 2024-01-05 kl. 15:27.
Citera
2024-01-05, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons-Bokalen
Jag kan för mitt liv inte förstå hur en så förbaskat ful varelse kan få en så söt tjej när så många killar med normalt utseende inte lyckas få till det med tjejer.

Lars ser ut som en sextonårig datanörd med rynkor.

Söt? Hon ser ut som en rysk gruvarbetare i ansiktet. Kroppen är en 4 av 10.
Personligheten ger jag inte mycket för heller när jag läst allt hon skrivit på twittan.

Båda två är narcisister och passar bra ihop. Hon är förmodligen mer narci än Lars och är därför den dominerande av de två.
Där har du också orsaken att hon seglar i australien för Lars´s pengar och han sitter i sin "maskinhall" och tittar ut på "sjön".
Citera
2024-01-07, 17:44
Medlem
Har Lars missat detta?
Har Lars inte längre någon koll?
Har Lars inte längre några hemliga informanter?

Lars borde ju fått "tuppjuck" av detta...

https://www.svd.se/a/dw3qqO/sabotage-mot-sverige-gps-system-slogs-ut
Citera
2024-01-08, 12:11
Medlem
Uppenbarligen sitter Lars fast nere i bunkern till den milda grad att han missar det för Sverige viktiga!
I skrivande stund importerar Nordpol där Sverige ingår ett produktionen av ett helt mycket stort brunkolsverk på kontinenten.
Eller lika mycket som R1, R2, O2, B1 o B2 skulle gett.

Har Lars öht någon form av trovärdighet kvar ?

https://www.gp.se/ekonomi/oljeeldat-verk-i-karlshamn-kors-i-driftslage.48ff2dbc-3293-5c33-89aa-816c6c36ca48

https://www.svk.se/om-kraftsystemet/kontrollrummet/
Citera
2024-01-08, 16:03
Medlem
Dom håller tydligen fortfarande på med att den som skickar första kommentaren även skall skicka pengar till Ukraina. Ja till och med den som skriver kommentar nr 4 utnämns till så kallad Nylander och skall skicka pengar.

Kan inte någon av er som ej är blockerad försöka skriva en kommentar så att vi kan se paniken bland alla incels i Wilderängs kommentarsfält när de inser att dagens etta eller dagens Nylander inte skänker några pengar...
Citera
2024-01-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Dom håller tydligen fortfarande på med att den som skickar första kommentaren även skall skicka pengar till Ukraina. Ja till och med den som skriver kommentar nr 4 utnämns till så kallad Nylander och skall skicka pengar.

Kan inte någon av er som ej är blockerad försöka skriva en kommentar så att vi kan se paniken bland alla incels i Wilderängs kommentarsfält när de inser att dagens etta eller dagens Nylander inte skänker några pengar...

Måste man dokumentera sin donation eller hur fungerar det?
Citera
2024-01-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelIsland
Måste man dokumentera sin donation eller hur fungerar det?

Du skriver, först?
Sen svarar du dig själv, ja då blir det en tusing till Modellbyggarna. Dom andra grattar.

Ingen uppföljning av dina löften. Men nu var ju poängen att du inte skall utlova något stöd.
Citera
2024-01-08, 23:16
Medlem
Citat:
Du skriver, först?
Sen svarar du dig själv, ja då blir det en tusing till Modellbyggarna. Dom andra grattar.

Ingen uppföljning av dina löften. Men nu var ju poängen att du inte skall utlova något stöd.

Varför skulle man inte göra det? Även om Lasses kommentatorer är hjärndöda fanboys som hejar på all mundiarré den här pojken får ur sig så gör de rätt i att donera. Tråden handlar om en självgod låtsasförfattande felstavande pajas. Ukraina förtjänar alla donationer de kan få och varenda ryss som krigar eller är för kriget ska ha ett skott i pannan.
Citera
2024-01-08, 23:21
Medlem
Gaspari-s avatar
Citat:

Det där är så jävla töntigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in