2021-04-13, 17:56
Medlem
BunDuvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Vad kan du berätta om wilderäng då? Genuint nyfiken. Jag tror inte du är ngn annan än vad du själv sagt.

Ingenting i princip, känner honom inte. Vi har bara träffats en gång på en boksignering.

Ja, och då har vi ju träffats hemma hos George Soros på några Adrenochrome-partyn också.
Citera
2021-04-15, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Det där inlägget om betalväggar och kartläggning av läsare får mig snarare och tänka att det är just precis nåt som Lasse sysslar med själv.
Han har ju skrivit lite konstiga saker förr tex om komentatorers sexuella aktiviteter.

Och skriver också ofta så man får intrycket av att han vet en del om vilka dessa kommentatorer är.

Och när han skriver att han inte spårar så får man snarare misstanken att det är just precis vad han gör.

Ja, helt korrekt! Specifikt denna mening säger en hel del om Lars själv... Och VAD han gör!

"..Ta också t ex en funderare kring Dagens Industri, som säkert läses av en och annan inflytelserik person i bolagsledningar runt om i landet. En förslagen medarbetare på tidningen med tillgång till systemen kan sannolikt kartlägga vad t ex en styrelseordförande läser för artiklar,.."

https://cornucopia.cornubot.se/2021/...t-mot-den.html

Förresten! Intressant med lite nya skribenter och kommentatorer här!
På Lars blogg finns en kommentator som kallar sig för Ben Dover ( Nej, INTE den brittiske porraktören - har googlat ) utan en med en mycket hög svansföring och som får tillåtelse av Lars att vara oförskämd och försmädlig på ett sätt som andra inte skulle få vara. En kommentator som påstår sig bo i Skåne även om allt annat som språk, ord, meningsbyggnad mm enligt min uppfattning IMHO är alldeles för likt Lars själv..

Nu finns visst en "Bun Duver" (!) här som gjort ett (1) inlägg i hela sin FB-historik ! :-)
Senast redigerad av BengtGT 2021-04-15 kl. 06:40.
Citera
2021-04-15, 08:06
Medlem
BunDuvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtGT
Förresten! Intressant med lite nya skribenter och kommentatorer här!
På Lars blogg finns en kommentator som kallar sig för Ben Dover ( Nej, INTE den brittiske porraktören - har googlat ) utan en med en mycket hög svansföring och som får tillåtelse av Lars att vara oförskämd och försmädlig på ett sätt som andra inte skulle få vara. En kommentator som påstår sig bo i Skåne även om allt annat som språk, ord, meningsbyggnad mm enligt min uppfattning IMHO är alldeles för likt Lars själv..

Nu finns visst en "Bun Duver" (!) här som gjort ett (1) inlägg i hela sin FB-historik ! :-)

Tack för din fina recension, jag bryr mig naturligtvis jättemycket om vad anonyma personer på internet tycker om min likaledes anonyma internetpersona. Eftersom jag nämnts i tråden en 30-40 ggr så tänkte jag det kunde vara kul för er kverulanter att kunna ställa lite frågor. Seså, var inte blyg nu!
Citera
2021-04-15, 08:52
Medlem
Lasse själv har ju händelsevis också väldigt svårt att hålla sig ifrån personangrepp så det är väl tur för honom att Ben Dover kommer in och gör värsta skitjobbet så att Lasse själv inte skämmer ut sig ännu mer inför de finare mediafolket.

Tänk när dom sitter med sin latte och funderar på att bjuda in Lasse till något program och så läser dom hur han bemöter sina anhängare som kommenterar bloggen. Så klart bjuder dom inte in en sådan ociviliserad galning till en tv-studio.
Citera
2021-04-15, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BunDuver
Tack för din fina recension, jag bryr mig naturligtvis jättemycket om vad anonyma personer på internet tycker om min likaledes anonyma internetpersona. Eftersom jag nämnts i tråden en 30-40 ggr så tänkte jag det kunde vara kul för er kverulanter att kunna ställa lite frågor. Seså, var inte blyg nu!

Frågor om dig? Vi vill ha info om Lasse ju!
Hur har han det med livet och kärleken? Varför är han så snarstucken? Varför har han fel så ofta trots sin förmodade intelligens? Vad tar han i bänkpress? Varför är han inte med i Hemvärnet trots sin enorma militära kunskap? Ge oss svaren på dessa existentiella frågeställningar, gode man!
Citera
2021-04-15, 09:35
Medlem
BunDuvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trid3nt
Frågor om dig? Vi vill ha info om Lasse ju!
Hur har han det med livet och kärleken? Varför är han så snarstucken? Varför har han fel så ofta trots sin förmodade intelligens? Vad tar han i bänkpress? Varför är han inte med i Hemvärnet trots sin enorma militära kunskap? Ge oss svaren på dessa existentiella frågeställningar, gode man!

Som jag skrev tidigare har jag bara träffat honom en gång på en boksignering + då att vi båda bevistar George Soros ockulta ceremonier i Dahvos, så vi har inte direkt småpratat om sånt där. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med nåt av det där.
Citera
2021-04-15, 09:37
Medlem
BunDuvers avatar
Citat:
Lasse själv har ju händelsevis också väldigt svårt att hålla sig ifrån personangrepp så det är väl tur för honom att Ben Dover kommer in och gör värsta skitjobbet så att Lasse själv inte skämmer ut sig ännu mer inför de finare mediafolket.

Du missade ju att jag, förutom den senaste veckan, i stort sett inte kommenterat på hans blogg på ganska länge. Så han verkar ju klara av det där ganska bra själv. Det är mest for the lulz som jag brukar titta in och örfila upp nån av de de allra mest efterblivna inavelshjonen i kommentarsfältet. Lyteskomik har alltid och kommer alltid att vara roligt.
Citera
2021-04-15, 09:41
Medlem
Citat:
Som jag skrev tidigare har jag bara träffat honom en gång på en boksignering + då att vi båda bevistar George Soros ockulta ceremonier i Dahvos, så vi har inte direkt småpratat om sånt där. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med nåt av det där.

Du kanske kan ge oss din gissning om hans längd?
Citera
2021-04-15, 09:49
Medlem
BunDuvers avatar
Citat:
Du kanske kan ge oss din gissning om hans längd?

Han satt tyvärr ner på boksigneringen så inte ens det kan jag vara till hjälp med tyvärr.
Citera
2021-04-15, 10:28
Medlem
Citat:
Han satt tyvärr ner på boksigneringen så inte ens det kan jag vara till hjälp med tyvärr.

Lars Wilderäng kan inte skriva och hans böcker uppskattas bara av en obildad skara pojkar samt män som aldrig lämnat pojkstadiet, som aldrig läst några andra böcker och därför tror att skiten de läser inte är sämre än kiosklitteratur. Därför är det talande att just du dyker upp på Wilderängs boksignering. Du har ju aldrig framstått som en beläst person och nu är det bekräftat.
Citera
2021-04-15, 11:09
Medlem
BunDuvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Lars Wilderäng kan inte skriva och hans böcker uppskattas bara av en obildad skara pojkar samt män som aldrig lämnat pojkstadiet, som aldrig läst några andra böcker och därför tror att skiten de läser inte är sämre än kiosklitteratur.
Ja, det där kan man ju ha delade meningar om så klart. Pojkar bör väl också läsa och då är det väl bra om nån skriver böcker som riktar sig till pojkar, antar jag. Så om man nu tycker att böckerna är nån slags pojklitteratur så fyller den ju en nisch för pojkar och deras behov. Olika litteratur fyller olika behov och nischer. Det är ju precis som när du läser Barbaren Cartland och sån där tantsnusklitteratur som gör dig lite fuktig i trosan när din man inte vill ligga med dig ens efter några glas vin.
Citat:
Därför är det talande att just du dyker upp på Wilderängs boksignering. Du har ju aldrig framstått som en beläst person och nu är det bekräftat.

Beläst och beläst, jag är nog smartare än idioten som skrev nedanstående i alla fall.

Citat:
Naurs framtid är ljus, ljusare nu än före emissionen.
Citera
2021-04-15, 11:15
Medlem
Citat:
Olika litteratur fyller olika behov och nischer.

Wilderäng läser inte och är därför inte en riktig författare. Han refererar ständigt till pojklitteratur, fantasy etc och detta är inte att läsa. Det är omöjligt att bli en bra författare om man inte läser bra litteratur, ständigt och mycket. Det spelar ingen roll vilken framstående författare som uttalar sig i ämnet, alla kommer säga att läsning är nyckeln och de stora författarna är alla mycket belästa och kunniga inom litteraturen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in