2010-05-24, 17:54
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Ja, men hur svårt kan det då vara. Lägg fram varför gaskammaren i Dachau inte skulle kunna fungera, eller förklara vad den var avsedd för och varför den designades som den gjorde. Gärna med mer än bara gissningar och tyckanden utan också lite tekniska fakta m.m. som styrker det du vill påstå.
Var så god att försöka gå emot den av den samlade seriösa expertisen och historikerna på ämnet vedertagna åsikten om Dachau och dess gaskammare. Det har ju hittills varit ytterst glest med det från revisionisterna i denna tråd, så då är det väl dags att du/ni kommer till skott först (det är ju ett revisionistiskt forum säger ni) innan ni börjar klaga på oss andra.
Dr Tinnitus
Var så god att försöka gå emot den av den samlade seriösa expertisen och historikerna på ämnet vedertagna åsikten om Dachau och dess gaskammare. Det har ju hittills varit ytterst glest med det från revisionisterna i denna tråd, så då är det väl dags att du/ni kommer till skott först (det är ju ett revisionistiskt forum säger ni) innan ni börjar klaga på oss andra.
Dr Tinnitus
Hur Dachaus"gaskammare" skulle kunna fungera får du förklara för mig, jag aldrig påstått att det är en gaskammare.
Du kanske borde börja leverera teknisk bevisning för din "gaskammare" än att ständigt hemfalla åt ditt cirkelresonemang. Sen kan du sluta svänga dig med grundlösa uttryck som "den samlade seriösa expertisen och historikerna" när du inte har något annat att visa upp än ett skövlat duschrum med ett par taskigt eftermonterade kolinkast och en ofärdig kikögekonstruktion som man möjligen kan lura en skolklass särbarn med. Värt att notera att det nu är en ståldörr (otätad som vanligt) och inte dina vanliga "gassäkra" trädörrar som tycks gå i baklås när du ska förklara eller försöka förklara den ena skämtet till gaskammare efter det andra.
Jag utgår nu ifrån att ditt nästa inlägg kommer att vara lika innehållslöst som det föregående men jag har varken tid eller lust med ditt barnsliga uppmärksamhetsfiske. PM:a d00rkey istället, han är alltid gasglad och brinner för det här, han kan säkert nicka instämmande och gillande åt ditt maniska jiddrande som han ääälskar att lyssna på.