2014-10-15, 00:29
Medlem
Jag och mina tjejkompisar har bestämt sig för att pranka våra killkompisar. Vi vill skrämma skiten ur dem! Så vi behöver en massa tips och idéer. Problemet är att dessa killarna är sjuka och har inga problem att skjuta/stabba någon, så vi vill inte att pranket ska spåra ur... Men vi vill ändå fucka med dem totalt!
Citera
2014-10-15, 00:33
Bannlyst
Citera
2014-10-15, 00:38
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juulleezz
Jag och mina tjejkompisar har bestämt sig för att pranka våra killkompisar. Vi vill skrämma skiten ur dem! Så vi behöver en massa tips och idéer. Problemet är att dessa killarna är sjuka och har inga problem att skjuta/stabba någon, så vi vill inte att pranket ska spåra ur... Men vi vill ändå fucka med dem totalt!
Smula ner östrogentabletter i deras mat.
Hilarious.
Citera
2014-10-15, 01:18
Medlem
Stygotiuss avatar
Sluta umgås med dem. Då hade de blivit riktigt förvånade och "fuckade" och samtidigt får ni möjlighet att istället umgås med normala människor och göra något av era liv.
Senast redigerad av Stygotius 2014-10-15 kl. 01:24.
Citera
2014-10-15, 01:52
Medlem
FittJannes avatar
Tänk vad häftigt att få umgås med kriminella.
Ni kan ju alltid sätta dit dem för begångna våldsbrott. Det borde väl vara prank nog?
Citera
2014-10-15, 02:05
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Se till så den slampigaste av er har sex med alla killarna på en kväll. Några veckor senare säger hon att hon är gravid - alla kommer vänta nervöst i nio månader.

Seriöst? Umgås med vuxna killar istället och pranka folk som beter sig som om de var efter i evolutionen.
Senast redigerad av IGotAGoldenTicket 2014-10-15 kl. 02:57.
Citera
2014-10-15, 03:49
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Att jävlas med folk som inte har några problem med att, som ni så elokvent kallar det, inte skyr att "stabba/skjuta" någon gör man nog på egen risk. Men då ert väl och ve är mig egalt:

Som ovanstående nämnde, så få den slampigaste (något säger mig att konkurrensen blir hård) att ligga med alla på samma kväll, fast istället för att säga att hon är gravid säger hon att hon har HIV. När grabbarna sitter på mottagningen och skakar av nervositet och dödsångest får ni en sjuksköterska att rulla ut en stor tårta i väntrummet. Ur tårtan hoppar HIV-ludret och vrålar "SURPRISE! Det var bara syfilis!".

Det lär de uppskatta.
Citera
2014-10-15, 05:18
Medlem
Åk till ett asylboende och filma när ni har sex/suger massa snubbar. Sen så ordnar ni en film kväll med grabbarna grus och då istället för en riktig film så spelar ni upp eran nya fina porr film. Glöm inte att filma deras reaktion och lägg sedan upp den på youtube.

Om dom blir förbannade så skriker ni bara "it's a PRANK,it's a PRANK"
Citera
2014-10-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juulleezz
Jag och mina tjejkompisar har bestämt sig för att pranka våra killkompisar.
Hmm.. Kallar du dig själv och tänker du på dig själv, #juulleezz , som en
han, en
hon, lr en
hen?

Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Tänk vad häftigt att få umgås med kriminella.

Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Ur tårtan hoppar HIV-ludret och vrålar
"SURPRISE! Det var bara syfilis!".

Det lär de uppskatta.
HILARIOUS !
(tack för ordvalet, #Minipax)

UNDERBART SKRivet, underbart inlägg, ett underbart stycke. Men jag skrattar med en oro i magen
För tänk om & isf när jag gifter mig. Och om du blir spökskrivaren bakom mitt bröllopstal.
* = * = *
Då får du iaf och isf inte utelämna den av mig just nu misstänkta transvestiten juulleezz och hens trådstart här idag.
Senast redigerad av EnStoltFegis 2014-10-15 kl. 21:38.
Citera
2014-10-15, 23:11
Medlem
Fris avatar
Du kan väl stabba/skjuta dem! Åh, vad roligt hahahaha!
Ojdå, fick du kniven i ögat? Det var meningen!
Du kommer aldrig mer att kunna använda en toalett efter att jag "stabbat dig" i magen, hahaha! Vad roligt! Det var ett practical joke. Hahahah!

Jag är brud. Jag gillar att imponera på mördare så att jag kan få suga av dem. Eller stabba mig i halsen som de säger. Hahahaha!

Har du inte hittat någon enkelbiljett till Syrien på gatan där du horar?

Dagens fjortisar är verkligen totalt brainless slaves. Vad har man annars statligt skoltvång till annat än att förslava dem och tvinga dem att aldrig tänka?
Senast redigerad av Fri 2014-10-15 kl. 23:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in