2014-10-15, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Låter som en jävla bra socialkärring du har om hennes krav för att du ska få bo kvar är att du ska gå av benso CT.

Ta och informera soc om att man kan dö om man slutar med benso efter så många år. Om hon fortfarande vägrar så be din läkare att ringa och informera henne, för man ska fan inte behöva dö för att en en soc-kärring inte vet bättre.

Hon anser att jag har varit ren såpass länge att jag borde klara mig nu. Det är nån vecka jag varit ren och just ikto kan ta upp till tre veckor innan avtändningen (den riktiga) sätter igång. (källa: wikipedia + benso.co.uk + egna erfarenheter + andras erfarenheter)

Imo verkar fungera relativt iaf, en halv, men det är så extremt kort halveringstid + kvällstid förstärker den bara hallucinationerna i den mån att man nästan blir totalpsykotisk, det är inte lätt att "lugna ner sig" medans "folk" står och stirrar argt på en.

Tiny
Citera
2014-10-15, 12:15
Medlem
C-3POs avatar
Vi testar i Drogrehabilitering.

Bensodiazepiner --> Drogrehabilitering
/Moderator
Citera
2014-10-15, 13:13
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miniwipe
Hon anser att jag har varit ren såpass länge att jag borde klara mig nu. Det är nån vecka jag varit ren och just ikto kan ta upp till tre veckor innan avtändningen (den riktiga) sätter igång. (källa: wikipedia + benso.co.uk + egna erfarenheter + andras erfarenheter)

Imo verkar fungera relativt iaf, en halv, men det är så extremt kort halveringstid + kvällstid förstärker den bara hallucinationerna i den mån att man nästan blir totalpsykotisk, det är inte lätt att "lugna ner sig" medans "folk" står och stirrar argt på en.

Tiny
Du är drogberoende och har abstinens, då ska du gå till beroendecentrum i din kommun. Där ska du förklara läget och be om en avgiftning. Har du väl kommit in där borde soc. vara nöjda.
Sedan är det upp till dig hur ditt fortsatta liv ska se ut.
Citera
2014-10-15, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Du är drogberoende och har abstinens, då ska du gå till beroendecentrum i din kommun. Där ska du förklara läget och be om en avgiftning. Har du väl kommit in där borde soc. vara nöjda.
Sedan är det upp till dig hur ditt fortsatta liv ska se ut.

Way ahead of you. Det finns såvitt jag vet rätt säkert, inte ens en riktig avgiftningsklinik i hela länet. Så som Uppsala har 11an te.x., eller 92/3an i fan-den-förorten-nu-heter-i-sthlm.
Sen finns det ju ingen som kommer ta in mig på en avgiftningsklinik för ett års avgiftning om man ska följa benso.co.uk till punkt och pricka.

Nej, just nu försöker jag få hit en kompis att vaka över mig till på fre, men blir nog inget med det, sen är det bara hoppas att jag på fre får något vettigt alternativ, annars får jag börja stjäla sprit och supa nattetid.

Tiny
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in