2014-10-14, 20:28
Bannlyst
Hade huvudvärk och kändes som jag gjort de mesta men de inte släpper för har för mycket stress framför allt.

Så rent spontant tänkte jag på google som hjälp och googlar huvudvärk, för se om tips.

De som syns mest när jag sökt är

Nyheter för huvudvärk
huvudvärk

Din huvudvärk kan vara hjärntumör
Expressen ‎- 1 dag sedan

Ofta händer de när jag befinner mig i löjligt irriterande situationer att jag skrattar istället, de känns som världen är ett troll som blir påkommen och jag börjar skratta, brukar bli så mer och mer .

Händer de er också? Ge gärna exempel på när något jobbigt blir roligt
Citera
2014-10-14, 20:56
Bannlyst
Blir i regel aldrig ledsen eller arg angående något, jag skrattar istället. Varför? För att livet är fullt av ironi och dålig humor. Man kan ha världens jäkla otur och utöver detta får man något som är ännu värre i ansiktet. Det är som om någon sorts gud sitter och bestämmer vad som ska ske samt att denne lider av någon sjuk humor. Hela livet är ett skämt.
Citera
2014-10-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Händer de er också? Ge gärna exempel på när något jobbigt blir roligt
När jag gick hem på en ca 950 m lång raksträcka var jag glad för att en kraftig regnskur precis slutat när jag klev ut ur bussen, innan den här vandringen. När jag gick där på vägen hörde jag att en bil med ganska låg fart närmade sig mig i samma riktning.
Jag tänkte inte mycket på det, för den bilisten "kör ju ganska lugnt" - tänkte jag.
Men när den passerade mig stänkte en hel pöl med vatten ner mig ganska ORDENTLIGT ända upp till knäna.

Efter min första förvåning (och någon svOrdOm) började jag skratta för mig själv. Jag var nästan heelt nerstänkt i mina dyngsura byxor - på vänstersidan av vänsterbenet! Esom regnet hade slutat innan jag lämnade bussen så var jag ju normaltorr på högra sidan.
Det hela kändes och verkade så konstigt knäppt, att jag bara log hela porttrappan upp till dörren och efterföljande byxbyte
Senast redigerad av EnStoltFegis 2014-10-14 kl. 22:34.
Citera
2014-10-15, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Injectionz
Blir i regel aldrig ledsen eller arg angående något, jag skrattar istället. Varför? För att livet är fullt av ironi och dålig humor. Man kan ha världens jäkla otur och utöver detta får man något som är ännu värre i ansiktet. Det är som om någon sorts gud sitter och bestämmer vad som ska ske samt att denne lider av någon sjuk humor. Hela livet är ett skämt.

Precis så känner jag eller brukar tänka med de du sa om en gud med sjuk humor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in