2014-10-14, 13:44
Medlem
Lirade clash of clans och var runt lvl 100 .

Sluta nu för att börja med deras nyare spel Boom beach.

Såg att det saknades en tråd kring detta spel där man kan diskutera kring spelet.

Välkommen!
Senast redigerad av Iphone69 2014-10-14 kl. 13:48.
Citera
2014-10-14, 18:33
Medlem
MentosFruitcores avatar
Är level 34 med HQ 15... Avvaktar tills uppdateringen kommer.
Citera
2014-10-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Är level 34 med HQ 15... Avvaktar tills uppdateringen kommer.
Hur lång tid har du spelat?
Citera
2014-10-23, 16:41
Medlem
Spelade det ett tag tills jag insåg vilket evighetsgrind det är. Är man borta ett par dar så hinnar man raidas tills ens arsel är lika upplfläkt som Tingstadstunneln. Det hade vart kul om det inte var ett sånt solklar mekanism runt att få spelare att hela tiden logga in.
Citera
2014-10-23, 17:41
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
Spelade det ett tag tills jag insåg vilket evighetsgrind det är. Är man borta ett par dar så hinnar man raidas tills ens arsel är lika upplfläkt som Tingstadstunneln. Det hade vart kul om det inte var ett sånt solklar mekanism runt att få spelare att hela tiden logga in.

Det är inget nytt direkt ,alla dessa clash spel funkar på samma sätt typ, går inte vara borta i flera dagar tro man kommer tillbaka och kan casha in massa pengar osv... då får man köpa en sån där sköld isf en vecka eller en dag eller två om man vill..
Citera
2014-11-16, 10:09
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Jaha jag började spela detta igår och vet inte riktigt.... Jag gillar själva konceptet som fan men tycker att spelets gång är ganska underligt.

Kommer man någonsin att kunna uppgradera flera byggnader samtidigt?

Den där gunboat'en man har. Är det enda sättet att skaffa flera sådana där bruna mynt (eller vad fan det är) till den att skjuta sönder lådor när man anfaller?

Jag har inte hittat något sätt att "raida" slumpmässiga motståndare. Går inte det att göra?
Senast redigerad av SkurtDenOnda 2014-11-16 kl. 10:16.
Citera
2014-11-19, 20:19
Medlem
gunboaten uppgraderar du för att få mer energy. du kan också bygga statyer som ger dig % i bonus på gunboaten. du kan inte uppgradera flera byggnader samtidigt. och du kan inte skumpässigt söka efter spelare.
Citera
2014-11-23, 11:03
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Jag upptäckte en liten grej som kan underlätta en del... Håller man på och trycker runt i skogen på sin fina lilla ö så kan man komma åt sten som man inte ser. Vissa träd kan man ju ännu inte ta bort om man inte är på lvl-x...

Bara att tryck som ett mongo så hör man på ljudet när en sten markeras och då vet man att det finns en sådan där och så "skördar" man den. Detta kan ju aldrig vara fel...
Citera
2014-11-23, 11:41
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Jag upptäckte en liten grej som kan underlätta en del... Håller man på och trycker runt i skogen på sin fina lilla ö så kan man komma åt sten som man inte ser. Vissa träd kan man ju ännu inte ta bort om man inte är på lvl-x...

Bara att tryck som ett mongo så hör man på ljudet när en sten markeras och då vet man att det finns en sådan där och så "skördar" man den. Detta kan ju aldrig vara fel...

lol va ??
Citera
2014-11-23, 12:46
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
lol va ??

Määh...

Man har en massa skog på öarna. Vissa träd är ju för stora och man kan inte hugga ner dessa innan man nått upp till en viss level. Bland dessa finns även en massa sten och dessa har också sådant där "leveltak" men man kan komma åt vissa som finns ändå...
Citera
2015-01-23, 21:28
Medlem
Energiknippes avatar
Dåligt tryckningar den här tråden. Jag kör runt 10-15 minuter varje dag. Jäkligt kul att vara med i en klan, spelet växer då
Citera
2015-05-13, 17:47
Medlem
Blondinss avatar
Nya uppdateringen gjorde mycket!

Fan omöjligt och spara resurser.. Attackerar ingen annan och ändå blir jag attackerad...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in