2014-10-13, 13:09
Medlem
Hejsan, jag sitter och funderar på julklapp till min sambo. Jag skulle vilja ge henne ett presentkort på en spa behandling gärna nära Olskroken i Göteborg. Då vi bor i norrland och hon har sin bästa väninna där.

Så jag behöver tips på något bra spa i Göteborg gärna nära Olskroken så hon får hälsa på sin väninna samtidigt.

Tack på förhand!
Citera
2014-10-13, 13:29
Medlem
C8H11Ns avatar
Tror inte det finns något spa i kroken, men jag kanske har fel...
Hur som helst; det är inte långt från stan till Olskroken. Från centralen tar det typ 7 minuter med spårvagn, så jag förslår att du tittar vad som finns i stan med omnejd. Vet att det finns ett spa i toppen av Gothia Towers (korsvägen). Det tar det ca 10 min från olskroken.

http://upperhouse.se/sparelax/
Citera
2014-10-13, 13:31
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blorgh
Hejsan, jag sitter och funderar på julklapp till min sambo. Jag skulle vilja ge henne ett presentkort på en spa behandling gärna nära Olskroken i Göteborg. Då vi bor i norrland och hon har sin bästa väninna där.

Så jag behöver tips på något bra spa i Göteborg gärna nära Olskroken så hon får hälsa på sin väninna samtidigt.

Tack på förhand!
Hagabadet ligger ju 15-20 minuters spårvagnsväg från Olskrokstorget så det är ju inte nån oöverstiglig distans... Clarion Posts eget Spa ligger ännu närmre.
Citera
2014-10-13, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Tror inte det finns något spa i kroken, men jag kanske har fel...
Hur som helst; det är inte långt från stan till Olskroken. Från centralen tar det typ 7 minuter med spårvagn, så jag förslår att du tittar vad som finns i stan med omnejd. Vet att det finns ett spa i toppen av Gothia Towers (korsvägen). Det tar det ca 10 min från olskroken.

http://upperhouse.se/sparelax/

Detta var ett bra tips! Min sambos väninna har precis fått barn och de har alltid varit bästa vänner och hon har inte fått träffa ungen än. så jag tänkte köpa biljetter och boka spa så får hon åka ner och njuta samt få lite egentid ifrån varandra samtidigt. Typ en spa dag samt en vecka eller iallafall ett par dagar med sin väninna
Citera
2014-10-13, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Hagabadet ligger ju 15-20 minuters spårvagnsväg från Olskrokstorget så det är ju inte nån oöverstiglig distans... Clarion Posts eget Spa ligger ännu närmre.

Ska in och kolla på dem har du testat något av dem? Vill ju ge henne det bästa jag kan
Citera
2014-10-13, 14:07
Medlem
thotthes avatar
http://www.sanktjorgenpark.se/spa/

Ligger visserligen på hisingen men det tar inte många minuter att ta sig dit. Bara hört gott om stället.
Citera
2014-10-13, 14:17
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blorgh
Ska in och kolla på dem har du testat något av dem? Vill ju ge henne det bästa jag kan
Känner både släkt och vänner som varit på Hagabadet och uppskattat det mycket. Clarion Post har jag en kollega som varit på var och det ska också vara prisvärt. Det finns ett stort antal behandlingar att välja på eller kombinera på bägge två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in