Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-10-12, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9
Vilka droger rör det sig om? Är det på recept eller ej?

nej det är inte recept, allt från vit till benz till weed ...
Citera
2014-10-12, 20:09
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
På grund av det? Vad gjorde de med dig egentligen? Låter inte som att ni gjort allting rätt där.

Nej men är inte helt hemma med tanken av att bli iknökad psykofarmaka hela dagarna. Men det kanske går över, vem vet.
Citera
2014-10-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indahouse
nej det är inte recept, allt från vit till benz till weed ...
Det förklarar väl varför han inte vill få hjälp då. Han behöver sluta med det helt enkelt. Hur länge har sysslat med detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Nej men är inte helt hemma med tanken av att bli iknökad psykofarmaka hela dagarna. Men det kanske går över, vem vet.
Du har säkert blivit informerad om det, men flera mediciner orsakar ökad i en del fall depression de första veckorna. Jag vill mig minnas att detta beror på att antidepressiva hämmar återupptagandet av serotonin så att det inte plockas upp lika mycket. Efter ett par veckor så har kroppen producerat den mängden som inte har plockats upp igen och då har du plötsligt mer serotonin i hjärnan, vilket får dig att må bättre.

Så det borde bli bättre efter ett par veckor.
Citera
2014-10-12, 23:37
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Du har säkert blivit informerad om det, men flera mediciner orsakar ökad i en del fall depression de första veckorna. Jag vill mig minnas att detta beror på att antidepressiva hämmar återupptagandet av serotonin så att det inte plockas upp lika mycket. Efter ett par veckor så har kroppen producerat den mängden som inte har plockats upp igen och då har du plötsligt mer serotonin i hjärnan, vilket får dig att må bättre.

Så det borde bli bättre efter ett par veckor.

Japp, fått injektioner/dropp med antidepressiva och äter dom. Men det jag menar är att så fort man ber om hjälp så trycker dom en full av olika antidepressiva och benso. Åkte in 3 dagar efter utskrivning för överdos på benso, vad gör dom då? Ger mig lite starkare benso såklart. Känns som att man hellre medicinerar än hjälper.

Men visst. Hjälp ska man alltid våga be om
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in