Citat:
Ursprungligen postat av
Fladdran
Hoppas tråden ligger rätt, annars får någon flytta den!
Betting ja. Är det någon här som faktiskt tjänar sin månadsinkomst på just detta? Med månadsinkomst menar jag att du inte har något annat jobb, utan livför dig på just betting och har en inkomst från betting på minst 15 000 kr / månad.
Vore kul att höra era bästa tips i så fall? Skulle även gärna vilja läsa folks historia, hur de gick från nobody till vinstdrivande bettare, samt även ha tips på olika guider jag kan läsa om just betting, risktagning och när det är värt och betta och inte i förhållande till odds och även hur mycket man bör betta!
Är det någon som hänger med vad jag snackar om? Förhoppningsvis. Det är nog det samma som gäller för all sorts betting, så spelar ju inte så stor roll vad du bettar på!
Skriv gärna ner er bakgrund om ni berättar lite (:
tjänar över 15 i månaden.
Bettar mma och lite fotboll. Följde tipsters i början och nu bettar jag även själv. Är ihärdig då jag inte missat ett enda event sen 4 år tillbaks. Man skapar en bra intuition för när oddsen är fel och det finns värde, samt när det finns arbitrage möjligheter och lyckas vara snabb på o fånga det.
jag skulle inte rekommendera betting till någon ärligt talat, då det är väldigt svårt och du måste ha bra mentalitet för o klara av o förlora. För alla som är pros förlorar alltid, och man kan komma in i streaks ibland där man börjar ifrågasätter verkligheten. Då är det väldigt lätt att man gör dumma beslut och förstör allt jobb man lagt ner.
Jag började betta väldigt aggressivt från början gick från 1000 kr till 10k + per bet väldigt snabbt. Är inget jag heller rekommenderar att man gör iallafall tills man har en bevisad edge. Vilket kräver kanske ibland tusentals bets innan man kan dra några slutsatser

. Så innan du är där, så betta med så lite pengar du kan. Lycka till