• 1
  • 2
2014-10-09, 09:12
Medlem
Känns redan mycket bättre, att få så mycket positiv respons var jag inte beredd på, och det värmer verkligen. Tack så grymt mycket för era fina kommentarer!
Kommer låta det vara ett tag till, sen när jag känner att det är dags så är det bara att raka av håret och vara stolt!
Citera
2014-10-09, 17:38
Medlem
det negativa: du kommer med stor sannolikhet att tappa ditt hår.
det positiva: du ser bra ut och du kommer att se bra ut även utan hår.

raka av håret direkt om det får dig att må dåligt eller tar upp för mycket av din tankar. annars var glad och klipp dig regelbundet hos en frisör som får bestämma när det är dags.
Citera
2014-10-12, 14:21
Medlem
Storalfs avatar
Jag säger som föregående skribent, du kommer troligtvis fortsätta tappa håret men du kommer å andra sidan kunna bära upp en rakad/snaggad skalle bra. Jag personligen föredrar snagg á Statham framför rakad skalle. Dock avslöjar ju verkligen snaggen hur pass tunnhårig en person verkligen är, så det är ju inget för den som vill dölja det.
Citera
2014-10-12, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Jag säger som föregående skribent, du kommer troligtvis fortsätta tappa håret men du kommer å andra sidan kunna bära upp en rakad/snaggad skalle bra. Jag personligen föredrar snagg á Statham framför rakad skalle. Dock avslöjar ju verkligen snaggen hur pass tunnhårig en person verkligen är, så det är ju inget för den som vill dölja det.

Ja, tack. =)
Nej, Jag kommer inte raka skalle, får bli snagg á Statham när det är dags.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in