Jag börjar bli sugen på nått mer än näven nu, tänkte skaffa en kk. MEn hur gör man? SKa jag bara fråga nått ragg som jag hånglar med? och hur ska man säga det ?
dom kk jag haft har jag fått från internet. Oftast är har det varit personer som bott en bit bort så när man åker dit så knullar man automatiskt. Sen efter ett tag utvecklades det till ett kk. Man åkte dit för att knulla.. Var där nån timme, tackade o åkte.
jag tror ju att det är vanligare att man bara blir kk och att skriftliga avtal är ganska ovanliga men ta med dej en bläckpenna och kontraktet nästa gång du ska festa så löser det sej säkert
Nackdelen med KK är att det tenderar till att bli mer än så efter ett tag. Det dyker upp KÄNSLOR!!!
Och då är det kört. Volvo, Villa o Gräsmatta runt hörnet.
Uttala ALDRIG ordet KK om inte tjejen gjort det först. Många som vill vara KK är "allergiska" mot uttrycket.
Ha sex och när ngt kommer på tal (ta inte upp det själv om det inte behövs) så nämner du att du inte känner det som att du vill ha ngt förhållande just nu.
Vada "skaffa"?
Du far bog anstranga dig mer an sa..
Testa en kontakt-site och ga ut med vad du vill ha lite diskret..men ocksa fran forsta borjan..da unviker du extra bekymmer