2008-11-16, 07:36
Medlem
Flytande_argots avatar
Hur har det gått för Freddie Wadling sedan han åkte dit på det där narkotikabrottet? Tänkte mest på att han väl satte dit MC-snubbarna han handlat av. Kan ju inte vara så muntert?
Citera
2008-11-16, 08:30
Medlem
utters avatar
Freddie har väl aldrig haft det särkilt muntert så han är nog van. Han uppträdde på Silverbullits konsert på Way out west.
Citera
2009-01-25, 23:12
Bannlyst
Såg en snubbe i onsdags på övervåningen på Wandas som var ruskigt lik Freddie, är hans framtändesbrist inte ett resultat av tandläkarskräck/kass ekonomi utan för bättre sugförmåga?
Citera
2009-01-27, 15:01
Bannlyst
Jag vill likt Flytande Argot veta hur det gått för Wadling!
Såg en intervju med honom i Svd häromdan, och han verkar aktiv med massa projekt, så det kan ju inte rört sig om nåt längre fängelsestraff? (jag utgår att han måste fått fängelse, för det handlade väl inte om nåt enstaka gram amfetamin)
Citera
2009-01-27, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanoAcarGay
Såg en snubbe i onsdags på övervåningen på Wandas som var ruskigt lik Freddie, är hans framtändesbrist inte ett resultat av tandläkarskräck/kass ekonomi utan för bättre sugförmåga?

Snarare resultatet av amfetamin, typiskt för tjackisar är att tänderna ryker fort
Citera
2009-01-27, 15:03
Medlem
Clay Allisons avatar
fel, sorry
Citera
2009-01-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Som att han hade en lägenhet i Gbg inredd som en grotta?

Nej. Jag har varit hemma hos Freddie och det var en helt vanlig (om än lite omodern) lägenhet.
Citera
2009-01-27, 17:45
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indiscreet
Nej. Jag har varit hemma hos Freddie och det var en helt vanlig (om än lite omodern) lägenhet.

Vilken av dem, den här skall ha vid Redbergsplatsen och det var i början av 80-talet. Det kan vara en skröna men jag har hört från personer som i sin tur hört från medlemmar i Lädernunnan.
Citera
2009-01-27, 18:33
Medlem
Antaeuss avatar
Sitter i skrivande stund och lyssnar på "The Dark Flower", nån mer som hört den än?
Min chef har jobbat som flyttgubbe, och vill bestämt hävda att han hittat en sedan länge död katt under en trave vinyler när han var med och vräkte Freddie någon gång på 90-talet .
Hade det gällt någon annan hade jag avfärdat det som strunt, men i det här fallet blir jag inte förvånad. Hursomhelst är Freddie ett geni, och mina fylleimitationer av mannen blir bara bättre med åren.
Citera
2009-01-27, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan
Jag vill likt Flytande Argot veta hur det gått för Wadling!
Såg en intervju med honom i Svd häromdan, och han verkar aktiv med massa projekt, så det kan ju inte rört sig om nåt längre fängelsestraff? (jag utgår att han måste fått fängelse, för det handlade väl inte om nåt enstaka gram amfetamin)
Tror det var en 15 - 20 gram amfetamin. Men han fick inte fängelse. Det blev skyddstillsyn o någon typ av vård.
Citera
2009-01-27, 19:32
Medlem
Han var gästartist på Weeping Willows konsert på Mosebacke i augusti. HUR bra som helst!!
Citera
2009-01-27, 20:12
Medlem
Dr Avalanches avatar
Har Blue For Two helt lagt ner verksamheten? Satan så synd isf, på tok för länge sedan det släpptes något nytt på den fronten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in