2014-10-19, 02:42
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Ungen har dessutom ett populärt astrid lindgren namn...

Jag hade älskat om WT-kultingen hetat Herr Nilsson, men då jag håller det för osannolikt, så jag gissar på Mio.

Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Postar bara massa skit pa FB om hur underbart hennes liv ar , som om hon maste paminna sin omgivning (eller sig sjalv?) utifall att vi skulle glomma bort.

Det skulle vara intressant att se en bild på den där tösasnuttan (ej FB-länk, men valfri upplysande bild som du lägger upp någon annanstans).
Citera
2014-10-22, 02:31
Medlem
Jahannams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Nu har hon skaffat en kille, de gifte sig nar hon var 20? Nu ar hon 23 och har 2 barn. Hon har dopt dem till massa javla konstigt som Faith eller Star

Kan väl bidra med en till:

En gammal grundskolepolares morsa som alltid satt under köksfläkten och rökte och pratade skvaller i telefon med sina andra WT-vänner när man kom hem till de. Hennes hår var så blonderat att cigg tjäran hade färgat av sig i det och hon såg bokstavligt talat ut som en cigarettfimp när hon hade sina intensivare rök-perioder.

De få gånger mina föräldrar och min polares föräldrar träffades så brukade alltid hans morsa skryta med att hon varit hemmafru "sedan början på 90-talet" Kan även tilläggas att hon hade en raspig whiskey röst som var 10 gånger värre än James Hetfields eller någon annan rock/metal-whiskey sångare som drev en till vansinne om man hörde den allt för länge.

Helgerna var alltid höjdpunkten på veckan för då fick maken ledigt och då "ta mig faaaaan ska de suuupas!!" Det genomfördes självklart på den lokala pizzerian eller annan sunkig närliggande restaurang där hela familjen gick och blev stupfulla innan 22-tiden och fortsatte sedan supandet hemma många timmar efter att pizzerian stängt.

Jag kan fortsätta i all evighet om den där morsan. Hela den där stackars familjen var ett tragiskt stereotypfall av WT-människor
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in